9 augustus 2011

Update O.P.I's fall/winter collection

Goedeavond allemaal!
Nog even rap een update over de winter/ herfst collectie van O.P.I. Ik heb een paar maand geleden hier een artikeltje er over geschreven, maar toen was de winter nog ver weg en was de nieuwe collectie nog lang niet in zicht. Maar één van deze weken zou de collectie in alle winkels hier in Beglië en Nederland moeten liggen, want de collectie is nu al een dikke week uit in de U.S. Laat ons is een kijkje nemen naar de switches van de nieuwe kleuren, kijk je even mee ?


De kleuren die ik echt geweldig mooi vind en toch stiekem graag zou hebben zijn deze.. 


Dit is echt.. zo een prachtig kleur, echt gewoon prachtig! 


Perfect kleur voor in de winter dat mooi zou staan bij gewoon een blauwe jeans en wit topje, ja. 

Wat vind jij van deze nieuwe kleuren van O.P.I, mooi, niet mooi ? Ik vind ze wel mooi maar zo die grijze en modderige groene lakjes zou ik niet echt dragen, maar ze zijn wel mooi! Laat me maar weten bij de reacties wat jij van ze vindt! Byee, en heb nog een fijne avond.  :)

                                                ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...