22 augustus 2011

Lipbalms: Labello vs The Body Shop

Halloowaa, ik heb voor jullie vandaag nog eens een "dit vs dat" gemaakt, jeej! Haha, ah ja, zouden jullie mij laten weten wat jullie van deze soort reviews vinden? Dankjewel.  Lipbalsem, eer product dat iedereen gebruikt, mannen en vrouwen, jong en oud, iedereen gewoon! En daarom leek het me wel leuk om voor jullie de basic lipalsem van Labello te vergelijken die iedereen kent en ooit wel heeft gehad, met de iets meer specialere lipbalsem van The body shop...



Labello een merk dat alleen maar lipproducten verkoopt, we hebben allemaal wel al eens een product van hun uitgeprobeerd en we weten allemaal ook wel denk ik dat hij meestal goed zijn werk doet. Langs de andere kant hebben we dan een lip butter van The Body Shop, en speciaal voor jullie ga ik vandaag deze twee vergelijken. :)


De verpakking: basic en netjes, niet super hygiënisch maar kom. Een positief is ook doordat het zo simpel is dat je niet meteen het gevoel hebt van dit product is voor vrouwen of mannen, terwijl ik denk dat de lip butlers van The Body Shop er meer vrouwelijk uitzien.


De lipbalsem zelf doet goed zijn werk, maakt mijn lippen gladder maar verricht geen wonderen of dergelijken. Ook heeft deze lip balsem totaal geen geur en ook laat hij niet echt een glans achter, wat misschien voor sommigen onder jullie positief is. De prijs van een lip balsem ligt tussen de €2 en €3, een redelijke prijs voor 5 ml product. 


The Body Shop ten mark waar ik de laatste tijd veel over schrijf en ik denk dat meesten onder jullie het merk ook wel kennen. Deze lip butter heb je in deze shoplog al zien voorbij komen en ook in mijn july favourites. Maar goed, laten we beginnen met de verpakking, de kleur ervan vind ik lekker zomers en happy, wat een goed punt is! Het feit dat ze de lip butter in een potje hebben gedaan vind ik wel een leuk idee, maar weer niet echt hygiënisch, het meest hygiënische zou zijn als ze het in een knijptube-tje deden. Voor de rest vind ik de verpakking mooi en leuk!


Zoals je kan zien op de foto heeft de lip butter een peachy kleur, maar in het echt zie je daar nauwelijks iets van. Net zoals met de lipbalsem van Labello maakt deze mijn lippen gladder, de enigste twee grote verschillen zijn denk ik dat deze lip butter een lekker geurtje heeft en dat deze wel een lichte gloss achterlaat, twee dingen die ik enorm fijn vindt! Als ik mij niet vergis heb ik 5 euro voor deze lip butter betaalt op zich misschien wat veel, maar in zo één potje zit 10ml en daar doe je echt wel een poosje mee. 

Oké, je kan het misschien al raden maar ik vind de lip butter van The Body shop beter, wel niet echt beter want ze doen beiden even goed hun werk. Het hangt er gewoon vanaf naar wat je precies op zoek bent, wel je een lip balsem met een leuke extra-tjes dan ga je denk ik best voor een lip butter van The Body Shop als je liever iets basic wilt dat ook perfect werkt dan ga je best voor the classic lip balsem van Labello. De prijzen zijn bijna het zelfde, dus dat zou je keuzen niet mogen beïnvloeden. Maar goed, heb nog een fijne avond allemaal! Byee.. :) 

                                            ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...