29 augustus 2011

Essence new nail polishes, fall 2011

Boe! Haha, halloo.
Vandaag heb ik voor jullie de nieuwste herfst nagelproducten van Essence, blijkbaar hebben sommige meiden deze collectie al gezien in een aantal winkels, maar in elk geval heb ik hier speciaal voor jullie al de nieuwe nagelproducten op een rijtje gezet, kijk je even mee ?

Er zullen in totaal 28 nieuwe kleuren Essence Colour & go quick dring nail polish bijkomen, dat wilt dus zeggen dat er 56 verschillende kleuren te koop gaan zijn. De nieuwe kleuren zijn zeker de moeite waard om eens een kijkje naar te gaan nemen, vooral ook omdat er hele leuke nieuwe glitter-lakjes bijkomen. Enkele kleuren van de nieuwe collectie zul je hieronder niet zien omdat ik die niet gevonden heb op het internet, maar goed, enjoy! :)










Essence Colour & go quick drying nail polish kost  €1,25  (5 ml).
Dan zijn er nog een paar "speciale" lakjes..


Allround talent  (€1,79)  heel handig voor onderweg!
De Express dry drops  (€1,99)  zorgen ervoor dat pas gelakte nagels super snel drogen, binnen 60 seconden zouden ze moeten gedroogd zijn terwijl de drops ook nog eens de nagelriemen verzorgen. En als je van extra glanzend topcoat houdt die je nagels er doen uitzien alsof ze juist een maniucre hebben gehad, dan is de Gel-look topcoat (€1,69) zeker iets voor jou.

Natuurlijk zijn dit niet de enigste nieuwe Essence producten die gaan uitkomen voor de herfst, ook op gebied van make-up komen er nog een heleboel leuke dingetjes uit, daar later meer over. Zoals ik al zei hebben sommige filialen van Kruidvat al de nieuwe collectie binnen, andere niet dus hebben een beetje geduld, maar de nieuwe lakjes zullen zowiezo voor het einde van september in de rekken liggen.

Mijn favoriete uit deze collectie zijn "think pink" en "be optimistic", en al ben ik niet zo een hele grote fan van glitter-lakjes vind ik deze glitter nagellakjes uit deze collectie wel heel leuk. Haha, wel eigenlijk om heel eerlijk te zijn zou ik elke kleur wel eens graag op mijn nagels hebben. De gel-look topcoat lijkt mij wel, ja hoe zal ik het zeggen, ik kan niet geloven dat je gelnagels helemaal zelf thuis kan doen met zo een potje nagellak, maar goed. Welke potjes nagellak uit deze collectie vind jij heel mooi of zou je graag willen ?

                                             ♥

1 opmerking:

  1. Ik vind het een super mooie collectie! Ky mooie kleurtjes!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...