22 augustus 2011

Les jeans de Chanel

Boe! Nu was je wel verschoten hé, geef maar toe..
Haha niet dus, maar oké, dit is een nieuwe nieuwe exclusieve mini collectie van Chanel met de naam "Les jeans de Chanel". Ik vind het wel een toffe naam en het past perfecte bij deze mini collectie. Zoals ik juist al zei is deze collectie spijtig genoeg exclusief doordat ze speciaal zijn ontworpen voor Fashion's Night Out, inmiddels is ook bekend dat de nagellakjes, naar België en Nederland zullen komen, maar wel in een heel beperkt aantal. Oké, kijk je even mee ?
Drie blauwe lakjes die overduidelijk zijn geaspireerd op jeans, heel leuk vind ik zelf maar niet echt vernieuwd of iets. Maar wel leuk als thema! Deze collectie zullen vanaf 8 september (2011) tot en met eind september (2011) worden verkocht in de Chanel boutiques en natuurlijk ook via chanel.com (helaas kunnen wij daar niet bestelen, alleen mensen die in de USA wonen). Maar ik heb wat zitten rondkijken op het internet en blijkbaar zal al een geluk deze collectie ongeveer tegen 8 september ook bij ons te vinden zijn in de Chanel boutiques, dus niet in de "normale" verkooppunten van Chanel. Maar goed, ik vind de kleuren heel mooi, maar de voorraad is erg beperkt dus als je één van deze lakjes wilt is reserveren een goede tip!
Maar natuurlijk  als je echt één van deze nagellakjes wilt hebben of echt een Chanel fanaat bent zal niks je weerhouden om ze te kopen hé. Oké, byee.. :)

2 opmerkingen:

  1. Ik hou wel van blauwe nagellak, dus deze nuances zijn heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hé dat vind ik ook ! Vooral tof voor in de zomer op je nagels te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...