23 augustus 2011

Southern belle look

Halloowaa...
Ken je dat gevoel dat je niet weet wat aan te trekken, dat je niet weet weet of je er die dag vrouwelijk of stoer, wijd of strak, kort of lang wilt bij lopen. Ik denk dat we het allemaal wel kennen want de opties zijn gewoon eindeloos. Nu kwam ik langs een aantal foto's die een onderdeel zijn van een lookbook van allemaal verschillende online winkels. Ik vind ben helemaal weg van deze southern belle look en het leek me wel leuk om dit met jullie te delen, en hopelijk krijgen jullie net zoals ik inspiratie voor nieuwe outfits hier door.











In één woord, prachtig..


                                            ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...