25 augustus 2011

Review: Nivea All-in-1


Cosmo girl! I love it! Haha, goede intro hé. :)
Ik koop nu al twee jaar aan een stuk elke maand de nederlandse Cosmo girl en ik ben echt gewoon verslaafd aan dat tijdschrift. Het staat boordevol met fashion en trends, handige tips op vlak van school en date'n, en het beste van al er staat altijd wel iets handig in op gebied van beauty en vaak staan er ook toffe looks in die je zelf dan kan namaken! Awesome dus! 
Maar nu omdat het vakantie is en ik regelmatig weg of op vakantie ga miste ik de issue van augustus. Natuurlijk ben ik meteen gaan kijken in verschillende winkels of ze hem toevallig niet nog hadden, want het was al half augustus en alles was al weg, maar ja wat had ik ook gedacht hé. Ik had de hoop al half op gegeven, en was het ook bijna vergeten door andere geweldige tijdschriften zoals de Glamour, maar daarnet was ik in een krantenwinkeltje omdat ik nog iets nodig had voor school, en daar zag ik hem! Hét Cosmo girl issue van augustus! Whooew! Natuurlijk heb ik hem onmiddellijk gepakt met mijn grijp-handjes, haha en nu zit ik hier nog altijd met een happy smile omdat ik hem dan toch eindelijk heb gevonden maar ook omdat er een testertje bij zat.. 



Persoonlijk vindt ik testers echt enorm fijn. Omdat je (meestal) het product in de verpakking nog nooit heb gebruikt en je dus ook niet weet wat het gaat geven, en ook omdat het vaak heel goede producten zijn! Dus  ik extra happy dat dit testertje bij de como girl zat. Jeej! Nivea all-in-1 diepreinigende gel, klinkt cool vind ik al ben ik niet zo een huge fan van Nivea.  




Eerst dacht ik dat het product een soort van face wash ging zijn, waar ik in dit artikeltje al iets over heb geschreven,  door dat er op de verpakking "diepreinigende gel" stond. Maar net zoals met alles is het wel handig dat je eerst de achterkant eens leest voor je er mee aan de slag gaat. Daar stond dit op: 
" 5-voudige werking in 1. De huid is grondig gereinigd en zichtbaar zuiverder: 1. Zuiverend  2 Milde Peeling  3 Matterend Masker  4 Anti-bacterieel  5 Anti-irritatie "
Sorry dat deze foto beetje wazig is. 
Allemaal positieve beloftes en ook niet al te grote beloftes, wat goed is vind ik zelf! Ik had verwacht dat er soort van gel-achtig iets uit de verpakking ging komen, dus ik was wel even verbaasd toen ik deze witte crème uit de verpakking zag komen. Wel crème, laten we het stevige versie van een crème noemen met een neutraal proper geurtje en korreltjes (scrub deeltjes), ja dat vind ik een goede naam! :) 


Zo ziet het eruit als je uitwrijft over je huid. Op de voorkant van de verpakking stond dat het een reinigend gel is en vanachter stond ook dat je het als masker kon gebruiken. Heel raar vond ik dat en was er daarom ook wat sceptisch over, want er zit een lichte peeling in en ik kan niet geloven dat als je een peeling of face wash voor vijf 3 minuten of meer op je gezicht laat dat dat goed is. Dus dat wou ik wel eens testen! 

Ik wist dat in het masker al een lichte peeling zit en dat het ook je huid zuivert, maar toch heb ik zoals ik altijd doe voor ik een masker op doe eerst mijn gezicht gewassen en dan ge-scrubt, misschien was dat niet nodig maar goed. Op de achterkan stond dat je het masker op je gezicht moest doen, dus niet op een nat of droog gezicht dus ik heb het masker gewoon aangebracht op een vochtige huid. Er stond ook dat je het drie tot vijf minuten in je huid mocht laten intrekken, maar omdat ik nog al schrik had dat het masker te hard en ruw was voor mijn huid heb ik hem er exact achter 3 minuten er weer afgewassen met lauw water. Mijn huid titelde een beetje toen ik het masker op mijn gezicht had, maar dat heb ik altijd wel een beetje bij maskertjes. Toen ik het maskertje eraf had gehaald en in de spiegel keek zag mijn huid inderdaad veel zuiverder uit, wat raar is want ik had nog altijd de pukkeltje hier en daar die ik daarvoor ook had. Mijn gezicht voelde ook zachter maar niet speciaal of extreem zacht. Wat echt heel raar is aan dit masker is dat ik na halfuur na het masker opeens wel een echt zachte, zachte huid had en dat nu een uur en half later de pukkeltjes die ik hier en daar heb lichtjes aan het verdwijnen zijn.. Raar hé. 

Haha, sorry voor de vuile vinger, is omdat ik het masker moest open smeren voor de foto. 
Een goede tip zijn de klemmetjes als je zoals dit masker moet openknippen voor gebruik, maar je heb wel nog genoeg over voor het een tweede keer te gebruiken dan kun je dit soort klemmetjes er gewoon opzetten zodat er geen lucht of viezigheid kan bijkomen. 


Zo dus. Wat nog beter is zijn zo'n soort klemmetjes maar dan groter, spijtig genoeg heb ik die nog niet vaak zien liggen in winkels bij mij in de buurt, maar ja. 

Besluit: Goed masker, ben positief verrast geweest! Al zou ik het toch niet onmiddellijk in real size kopen, maar als tester was het een tof masker! 
Ah ja, allemaal rennen naar de winkel voor de Cosmo girl te gaan kopen, want er staan echt awesome dingen in, en dan je natuurlijk ook deze reinigingsgel/masker testen! 
                                           
                                                 ♥


2 opmerkingen:

  1. Waar haal je die klemmetjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan die kopen in de supermarkt en heel misschien ook in de Hema maar daar ben ik niet zeker van.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...