11 augustus 2011

The ELLE red

Hoi sweeties, haha wat een lief woordje niet? Laat het me maar weten bij de reacties of jij het een schattig naampje vindt. :) 
Ik was gisteren naar 't stad, maar gewoon voor wat dingen op te halen en mijn tijdschrift, de nederlandse Cosmo Girl , te gaan kopen. Als je nog nooit een kijkje in dat tijdschrift hebt genomen, moet je dat zeker eens zo rap mogelijk doe want dat is een freakin tof en goed tijdschrift! Haha, oké nu weten we dat ook weer hé. Maar omdat het al sinds 25 juli ongeveer in de winkels ligt was het al uitverkocht, ikke dus niet happy! Tcoh wou ik een tijdschrift hebben en ik wou geen rodelbladje kopen, dus ben ik na lang kijken tussen al de verschillende tijdschriften gegaan voor de Britse ELLE magazine! Yeah! Haha, ik weet niet precies welke uitgaven het is, maar het is echt een dik exemplaar en de cover er van zal onderaan dit tekstje staan. Ik heb al lang niet de ELLE meer gekocht maar vroeger las ik wel eens de ELLE Girl maar die zijn gestopt spijtig genoeg, en deze ELLE voor "volwassenen" was lekker dik en had mooie prentjes, ja,ja dat is heel belangrijk. :) 
Maar goed, let's get to the point, natuurlijk heb ik het tijdschrift daar niet voor gekozen, maar toen ik thuis kwam zag ik dat er een klein flesje rode nagellak bij zat! Waah! Rode nagellak is zo iets dat iedere vrouw/meisje zou moeten hebben, want het is netjes maar toch vrolijk, het past in elk seizoen en op elk huidtype en huidkleur! Awesome kleur dus. En vandaag was ik zo nieuwsgierig hoe hij er uit zou zien en of het van goede kwaliteit zou zijn, want ja het blijft een gratis extraatje hé. So let us take a look! 



Pretty, pretty red..


The ELLE red by MAVALA...


En de cover van het tijdschrift waar het bij zat.

Ik vind het persoonlijk perfect rood voor de lente en zomer, omdat het fel rood is en donkerder rood is meer voor de herfst en winter, ja,ja. Ik verschoot enorm van de kwaliteit van de nagellak, echt waar met één laagje was mijn nagel perfect mooi effen rood! En mijn nagels glanzen ook ontzettend hard, echt waar! En ook ik heb de nagellak nu al  ongeveer 4 dagen op en nog geen enkel chip! Ik bedoel..Haha oké, het enigste puntje is dat hij niet echt gigantisch rap droogt, maar ja je kan niet alles hebben hé. Uiteindelijk besluit: mooie en goede kwaliteit nagellak, dus rennen maar naar de winkel als je toch nog een tof tijdschrift wou kopen. Voor de mensen die zich afvragen of het tijdschrift ook fun is; yep, het tijdschrift staat vol mooie plaatjes en toffe artikeltjes, maar het is wel allemaal in het Engels natuurlijk hé..
Oké, byee.. :)

                                                ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...