2 augustus 2011

KOH balance collectie

Hoi, hoi! Ik ben kei happy vandaag! Haha, rara waarom.. Omdat.. Ik ben juist terug van een namiddag-je shoppen met mijn vriendinnetje H. en het was echt mega awesome in het stad met haar! Haha ja,ja veel fun beleeft en veel gelachen! :) Als je dit toevallig leest H. I love you hé meisje. 
Maar oké daar gaat dit hele artikel natuurlijk niet over, in dit artikeltje ga ik jullie de nieuwe winter/herfst collectie laten zien van KOH. Kijken jullie eventjes mee ? 

De nieuwe herfst/winter collectie van KOH heet balance en is, volgens mij dan toch, helemaal overeenkomstig hun Oosterse uitstraling. De collectie bestaat uit mooie kleurtjes waarvan ieder flesje een inspirerende naam en motto, volgens hen bevat deze collectie alles wat je nodig hebt voor een evenwichtig leven... 

  • Breath Deeply
  • Laugh Limitless  (haha, wat een geweldige naam)
  • Rest Fully

  • Play Daily
  • Love Passionately
  • Eat Purely

De collectie is zoals altijd van KOH een seizoenen collectie , tijdelijk verkrijgbaar dus. Ze zeggen dat dat ook mede komt doordat deze kleuren nauwkeurig zijn afgestemd op de modebeeld van dat seizoen. Dus als je al wilt gaan shoppen voor de herfst/winter weet je al vast dat je veel van deze kleuren kunt verwachten in de winkels en als je echt de mode exact wilt volgen mag je al vast rondkijken naar deze kleuren hierboven. Zoals je kan zien variëren de kleuren van deze nieuwe collectie van van aardse tinten tot fel rood en oranje. 
Deze lakjes zullen in winkels verschijnen vanaf half augustus als limited editions. KOH nagellakjes kosten €13,95 per stuk en je kan ze in Nederland kopen in de bijenkorf in Amsterdam en ook in de Douglas, in België kan je ze in bijna elke Ici Paris xl kopen als ik me niet vergis. 


Oké dat was het. Laat me zeker weten welke kleuren jij zeker wilt hebben van deze collectie en byee... :) 

1 opmerking:

  1. KOH kost niet 13.95 maar 21! Ik dacht het eens te gaan kopen en toen ik die zag liggen, amai, ik verchoot nogal dat het zo duur was!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...