18 augustus 2011

101 eyebrows!

Hoi, hoi. Vandaag een blogberichtje over over hoe je nu zelf je wenkbrauwen kan shapen en bijwerken. Ze zeggen vaak dat wenkbrauwen een belangrijke iets zijn en daar ben ik helemaal mee akkoord! Omdat die twee boogjes (en natuurlijk ook je ogen) jouw blik zo verschillend van anderen! Maar goed, ik zelf persoonlijk heb een liefde/haat relatie met mijn wenkbrauwen. En ik denk dat ik niet de enigste ben dus daarom leek een artikeltje over wenkbrauwen me wel fun en vooral heel handig. :)


(is niet mijn foto) 
  1. Kam met een oud mascara wastjes dat hélemaal proper is gemaakt of met een wegwerp mascara borsteltje ja wankbrauwhaartjes naar boven als voorbereiding op stap 2. 
  2. Knip met een fijn schaartje elk haartje dat uit je wenkbrauw vorm komt.
  3. Haal met een brede tweezer plukjes weg boven en onder je wenkbrauw. 
  4. Met een fijnere en puntige tweezer ga je nu de enkele haartjes weghalen die je niet met de bredere tweezer weg kreeg en ook de kortere haartjes van je wenkbrauwen. 
  5. Om uit te maken waar je wenkbrauwen zouden starten hou je een penceel of een make up kwast tegen de kant van je neus. 
  6. Leg nu de penceel langs de iris van je oog, dat is waar het "boogje" zou moeten beginnen. 
  7. De pencil leg je nu tegen het uiteinde van je oog, dat is waar je wenkbrauw moet eindigen. 
  8. Met die 3 hoeken van je wenkbrauw en lengtes in gedachten, vul je je wenkbrauwen op door lichte streepjes te trekken, alsof je elk individueel haartje tekent. 
Haha, tadaah.. Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben, en dat het nu wat duidelijker hoe je je wenkbrauwen mooi en netjes zelf kan doen. Alright, byee lieverds.. :) 


                                                ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...