29 augustus 2011

Peridot by Chanel

Kaboem! Hallo! :) 
Een maandje geleden ongeveer was ik op een blog aan het kijken en de schrijfster van een blog was naar een presentatie van Chanel geweest, als ik mij niet vergis, en zij had deze kleur op haar nagels, Peridot by Chanel. Ik was meteen al helemaal verkocht aan deze kleur, zo mooi en vooral uniek, echt wauw! Maar goed, nu een maand later kan je deze nagellak samen me nog twee andere lakjes van hun herfst collectie in de verkooppunten van Chanel vinden. 

Spijtig genoeg is Chanel een beetje heel duur, ik denk trouwens één van de duurste in de nagellak wereld, als ik mij niet vergis is het iets van 22 euro dat je betaald per flesje, heel veel geld dus voor een potje nagellak! Al zou de nagellak wel helemaal mooi dekken in 2 laagjes, maar goed nu ga ik over een paar dagen met een vriendin naar 't stad en ik ben van plan om is binnen te springen in een parfumerie zaak om hem eens in real te zien, want waarschijnlijk ga ik hem niet kopen omdat het gewoon te veel geld is voor een potje nagellak. Maar het leek me wel zo leuk om deze prachtige kleur met jullie te delen, enjoy! :) 




Op deze foto hierboven zie je goed dat hij buiten een gouden en groenen tinten ook een beetje blauw heeft, wat het extra mooi en speciaal maakt!




In één woord is de kleur gewoon adembenemend prachtig!
Haha, ja ik ben gewoonweg verliefd op deze kleur, maar zoals je kan zien op de swatches en zoals ik ook gehoord heb zie je het blauw meer zo heel goed als je de nagellak op hebt, af en toe wel ene blauwe schijn maar dat is het. Iets anders cool met deze nagellak is ook dat het door de zon en dergelijken je nagels de ene keer goud lijken en dan weer groen blauwachtig en dan zoals op de foto hierboven iets er tussen, kei vet gewoon vind ik!  Oké, ik denk dat jullie het nu wel door hebben dat ik deze nagellak awesome vind (buiten de prijs dan hé..).
Ah ja, als je een dupe ( een goedkopere versie) van deze nagellak weet, laat het me dan zeker weten!

Edit: geen één van deze foto's die je hierboven ziet is van mij.


                                             ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...