5 augustus 2011

1000 pageviews! Dankje!

WAAAH! IK HEB 1000 PAGEVIEWS! AAH... !
Ow my.. 1000 hé! Freakin 1000! Weet je wel hoeveel dat is! Ik kan het absoluut echt niet geloven!
Duizend keer is er geklikt geweest op mijn blog.. wow, zo vet! Gewoon AWESOME!
Haha, maar wow.. Op iets minder dan drie maand tijd, ik bedoel what the.. Wie had dat nu ooit gedacht, ik alleszins niet!

Echt waar ik kan het nog altijd niet geloven. Maar ik heb al die pageviews aan jullie te danken, zonder jullie zou ik daar nooit aan geraakt zijn, zonder jullie zou ik dit waarschijnlijk niet blijven doen, dus daarom.. echt een geweldig dikke dankjewel aan ieder van jullie die ooit op mijn blog is geweest. Dankjewel! Dankjewel voor mijn blog te lezen, dankjewel voor al de toffe comments, en ook een dikke dankjewel dat je me volgt! Ik kan het echt nog altijd niet geloven...

Maar nog is  een dikke dankjewel voor mijn blog te lezen!
Haha, ja ik heb er foto's van getrokken van de 999 en de 1000 pageviews van mijn blog! Haha, ik wou eerst een screenshot maken maar het fototoestel lag toch naast me dus ja.





DANKJEWEL!
Lots of love from me..   

1 opmerking:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...