8 augustus 2011

Wedding outfit

Hallo iedereen, alles goed ?
Ik ben een vorige zaterdag naar een trouw geweest, haha, dus als je perongeluk dacht dat ik ging trouwen of iets. Neen, neen ik ben zaterdag naar de trouw geweest van mijn nicht, en het was echt geweldig! De laatste keer dat ik mij herinner naar een trouwfeest te zijn geweest, was ik ongeveer 8 jaar ofzo. En dat was dan alleen de receptie en het feest dat ik heb meegemaakt, bij deze trouw heb ik echt alles gezien. De bruid, mijn nicht dus, in een prachtig trouwkleed vlak voor ze naar de kerk ging en wachtte op haar verloofde, de trouw in de het gemeenten huis en in de kerk, de receptie, het feest en de fuif! Haha, ja echt alles gewoon. Maar het was zo ontzettend mooi en schattig om te zien! Haha, echt waar zo mooi.. Mij lijkt het enorm veel stress om te trouwen, omdat er zoveel voorbereiding aan is, maar trouwen
blijft natuurlijk wel iets prachtig!
Ik ga geen foto's van de trouw erop zetten om privacy redenen, maar het leek me wel fun om jullie mijn outfit te tonen van die dag. Het is iets heel chique en zeer netjes, het meest nette dat ik ooit heb gedragen denk ik. Maar, haha oke kijken maar..







Tadaah.. Jullie hebben een deel al zien voorbijkomen in shoplogs en dergelijken, het kleedje heb ik al een half jaar terug gekocht en het tasje heb ik gekocht in awesome Londen.  Het jurkje is van ZARA en kostte €39,95, alle accessoires zijn van Accessorize maar ik ben de prijzen een beetje vergeten.. Maar de oorbellen en schuivertjes waren onder de vijf euro en het tasje tussen 15 en 20 euro. De schoenen die ik die dag aanhad waren die goede sandaaltjes die je in mijn tweede shoplog hebt gezien.. 
Oké, have a nice day!  Ah ja, wanneer was het laatst dat jij naar een trouw bent geweest en wat heb jij die dag aangetrokken?  :) 

                                                ♥

1 opmerking:

  1. Heel mooie jurk, en mooi tasje!
    Dat oranje staat je vast goed, is mooi op een blekere teint. Ik hoop dat het niet geregend heeft?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...