30 augustus 2011

Tooth tattoos ?

Yeah right, nail art, lip art, eye art, lip tattoos.. we hebben het allemaal al zien voorbijkomen, maar een tatoo op je tand? Haha, waar niet hé? In Japan deze grote trend van plaatjes en tekens op je tanden te plakken begonnen. Want wat dacht je van een lieveheersbeestje, sterretje of gewoon wat abstracte kunst die je meteen matcht met je nagellak ?





Haha, hoe vet! Het enigste ding met deze toot tattoo's is dat het alleen weggelegd is voor mensen met een heel recht en wit gebit. Ik zelf heb redelijk rechte tanden maar ik denk toch niet dat ik een tattoo/sticker op mijn tanden ga plakken hoor, ik vind het een beetje te raar het idee dat je een ster op je tand hebt. Wat ik nog meer raar en creepy vind is dat je bij je tandarts echt een tattoo op je tanden kan laten tatoeëren, gelukkig is dit niet permanent en kan je hem bij de tandarts er gewoon laten af polijsten als je je tattoo beu bent. Don't worry deze tattoo's op de foto's hierboven zijn gewoon afwasbaar. Maar ik moet wel toegeven dat deze trend goed gevonden is, ik heb nog niet echt een goede (online) winkel gevonden waar ze zo'n tattoo's verkopen, maar ja. 
Wat vind jij van deze Japanse trend? Zou jij het durven om met een tatoo op je tand(en) rond te lopen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...