28 augustus 2011

Asos

Asos, zoals je al kan lezen is dat dé online fashion winkel. Haha, en ik vind dat wel klopt! Ze verkopen alles, van schoenen en kleren tot make-up en haarspullen, alles wat je nodig hebt om er picture perfect bij te lopen. Op hun website kan ik niet vinden van hun "historie" maar ik zie wel dat ze al voor 2000 bezig zijn met deze webwinkel en dat ze al vele prijzen hebben gekregen. Ik kijk al lang naar de prachtige items op hun site maar spijtig genoeg kon je nooit iets bestellen vanuit Nederland en België, maar sinds kort wel! Ze verzenden echt naar meer dan 150 laden nu wat awesome is, maar het beste komt nog! Als wij iets willen bestellen of terug sturen vanuit hier dan is dat gratis! Kei vet gewoon hé! Maar goed, ik heb een paar screen shots gepakt van hun site, dus rap verder kijken maar! 


Als je de site "binnenkomt" is dit wat je ziet..


Als je op "women" klikt is fit wat je ziet..


Dit zie je als je op "dresses" klikt, mooie kleedjes hebben ze daar echt waar!


Wat je ziet als je naar de beauty afdeling gaat..
Tadaah.. hier heb ik gezegd dat ze alleen maar lipsticks en mascara mochten laten zien op de beauty afdeling, maar ze hebben zo veel meer! 
Haha, misschien heb je het al gezien, maar ze verkopen hier ook de Violet Lip Tattoos waar ik twee maand terug iets over heb geschreven. Ah ja zou je je afvragen waarin deze web winkel zo hard verschilt met de andere, dan zou mijn antwoord zijn dat je op deze winkel écht unieke items kunt kopen en ook kun je hier heel makkelijk de Brittese/ Amerikaanse fashion kopen als je wilt. Nog één dingetje over de site is dat ze echt duizenden merken verkopen war kei vet is, maar pas een beetje op want er staan items tussen die van designers zijn en daar betaal je vaak over de 300 euro voor... Maar goed ik zou nog even kunnen doorgaan over Asos, dus klik gewoon op de link hieronder en je zult begrijpen waarom ik het een awesome winkel vind! Byee.. :) 

                                                                                Asos.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...