5 juni 2011

Lip tattoos van Violet Lips

Ik denk dat iedereen ze wel kent van vroeger, van die tijdelijke tattoos. Je maakt ze nat, drukt ze op je huis en tadaah, je had voor een paar dagen een tattoo.Nu is er een Amerikaans merk dat tijdelijke tattoos heeft ontwikkeld voor op je lippen… Ja, echt! Met allerlei aparte printjes en teksten. Je drukt ze op je lippen en ze blijven urenlang zitten, en je kan dan gewoon praten, eten en drinken. Ik vind het echt een supercool idee, en heel origineel. Wie heeft er nou een tijgerprint op haar lippen? Of streepjes?

Violent Lips kosten trouwens $15 voor een setje van drie, en je kan ze alledrie eenmalig gebruiken. En zo werkt het:




Ik vind het er nog best lastig uitzien en het duurt ook wel eventjes voor je zo’n design perfect op je lippen hebt zitten. Ze hebben ook effen designs, die zou ik zeker niet gebruiken, want het lijkt mij veel leuker om gewoon een lipstick op te doen. Maar de disigns zijn toch wel best wel vet..


AAAAA xd xd

















Het ziet er best wel cool uit, maar je kan op de promofoto’s al zien dat het lastig is ze helemaal symmetrisch aan te brengen, het lijkt me wel gaaf om ze voor een shoot of zoiets te gebruiken. Ik heb daarnet een review gelezen op BellaSugar, en het schijnt nogal droog en trekkerig aan te voelen, en na een paar uur gaat het hier en daar wat scheuren...
Leuk idee, minder goede uitwerking. Jammer, want het ziet er toch supergaaf uit op de foto’s! Wat vinden jullie ervan ? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...