5 juni 2011

Lovely ice cream

Halloo!! Haha vandaag wil ik met jullie het meest fantastische lekker ijs delen, want wat maakt je het meest happy op zo'n warme dag.. een ijsje, natuurlijk ook schaduw en airco maar oké, kijken maar voor het meest fantastische jummie ijs :)

De nieuwste ijsje die ik zo pas heb ontdekt zijn deze en wauw die zijn gewoon kei lekker.. 






Haha cool toch? Ik weet dat ze al langer bestaan, maar ja had ze nog nooit uitgeprobeerd, maar dus aan iedereen die van snickers, marsen en twixen houdt zeker deze proberen :)



Hmm.. zolang geleden dat ik zo'n ijsje heb gegeten maar zo vreselijk lekker!





Jaja die mogen we niet vergten, dé cornetto zo jummie :)


Haha, jaja wedden dat jullie bij al deze lekkere ijsjes zitten te kwijlen, ren nu maar naar die supermarkt voor ijsjes te gaan kopen! :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...