16 juni 2011

Nail design, sparkly red

Hoi, vandaag nog eens is een makkelijk en fun nail design-tje. Je hebt er absoluut niet veel voor nodig en je kan het ook met andere kleuren doen als je wilt. Ik leg jullie ook een kei makkelijk en toffe techniek uit die al lang bestaat, maar ik had hem nog nooit uit geprobeerd. Zo, kijken maar voor te zien wat ik deze keer heb gemaakt op mijn nageltjes .. :)




Tadaah, dit is het nail design-tje dat ik heb gemaakt, vrij simpel en niet echt iets spectaculair, maar voor mijn doen, is het toch eens iets anders :) Haha als je  eens goed kijkt naar deze foto's, zie je dat ik mijn pink en duim nog niet heb gelakt. :)



Zoals ik al zei kan je het doen kleuren je maar wilt, maar ik heb gekozen voor iets rood, roos achtig. Van links naar rechts heb je als eerste een donkerder rood kleurtje van essence (mijn camera wou de kleuren niet zo goed oppikken en daarom lijkt het zo licht rood en zo fel roze), op het flesje staat geen naam alleen dat het nummer 20 is. Als tweede een glitter-nagellak van O.P.I, uit de burlesque collectie denk ik, met de naam sparkle-icious (haha zo'n awesome naam). Dan, am I hot or not ?, een roze nagellak van Catrice. En als laatste uit dit rijtje een nail art tip painter van Essence, met de naam silver surfer.


Misschien herinneren jullie zich nog uit het vorige nail design blogje dat ik geen foto had van mijn basecoat, haha deze keer wel. Het is de basecoat van O.P.I en ik vind het een aanrader voor iedereen die er eentje zoekt.


Let's begin, stap 1: lak je nagels in het rood, of in een andere kleur als je wilt natuurlijk.


Stap 2: haha, nu komt een trukje dat volgens mij al zo lang bestaat, maar ik heb het pas onlangs uitgetest en ik vind het super handig. Ik denk dat er niet veel uitleg nodig is bij deze foto, maar het trukje is om het stukje plakband op je nagel te plakken, in de gewenste richting vorm, dan heb je makkelijk en rap een strak lijntje op je nagel. Je kan ook zoals ik doen en op de bvenkant ook nog een plakkertje te plakken, zodat je een driehoekige vorm krijgt.


Stap 3:  nu moet je gewoon het driehoekje  opvullen, wat kei easy gaat doordat je al de vorm hebt, ik heb het dan opgevuld met de roze nagellak van Catrice. Als dat is gebeurd, moet je het voor een klein minuutje laten drogen, zodat als je daarna de plakbandjes er aftrekt er geen "hapjes en katjes" inzitten. Ik heb dan nog gewoon met de losse hand nog een streepje zodat je een vorm krijgt zoals op de foto's hier boven. 

Stap 4: ga nu over het roze figuurtje met de zilver nail art painter, of je kan het natuurlijk ook altijd doen met een tandenstoker als dat makkelijker voor jou is.

Als je wilt kan je nu nog met een glitter-nagellak voor het nog iets extra's te geven. Maar je kan de glitter ook gewoon weg laten als je wilt, ik sparkle-icious van O.P.I gebruikt.

Dat was het, laat me weten wat jullie er van vonden en laat me zeker weten als je dit design gaat uitproberen, bye :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...