4 juni 2011

My favorite nail polishes


Hallo lieve mensjes, vandaag ga ik mijn eerste blogbericht schrijven..spannend! Zoals jullie al zien ga ik vandaag schrijven over mijn  favoriete kleuren nagellak uit mijn collectie. Kijken en lezen maar.. :)

                    











Voor mij is dit het perfecte rode kleurtje nagellak niet te donker rood en ook niet te licht, je kan het ook gewoon elk seizoen dragen het is niet zo'n typisch winter kleur of zomer kleur en ik denk ook dat het op elke huidskleur mooi zou staan. Het meest fantastische is dat er zoveel product in het potje zit en dat het van zo'n goede kwaliteit is, I love it! ik heb deze kleur nu een klein jaartje al het, is van OPI een merk uit de USA het is wat moeilijker te vinden hier. Ik heb deze kleur al redelijk vaak gedragen dus voor mij is het mijn favoriete kleur!




  
 
Deze twee kleuren van Catrice  zijn zo mooi, vooral de linkse daar ben ik echt helemaal verliefd op ik zat al zo lang te zoeken achter zo een licht blauwe kleur en nu twee maand terug had ik heb eindelijke gevonden :)     Het is wel meer een kleur voor in de zomer maar ja, dan nog blijft hij prachtig. De rechtse is zo een mooie kleur dat denk ik iedereen wel heeft of toch iets gelijkaardig, hij zit tussen mijn favorieten omdat hij overal bij past net zoals de lichtblauwe.



Dat waren dus mij favorieten ik weet dat het er niet veel zijn maar ik wou jullie echt de absolute favorieten laten zien, want ik heb er nog zo veel waar ik helemaal weg van ben maar deze zijn toch de kleuren waar ik echt verliefd op ben :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...