27 juni 2011

The Texas collection by O.P.I

Hey lezertjes! Hier ben ik weer met nog een blogje over O.P.I en ja, ik weet het ik schrijf veel over dat merk, maar zo'n goed merk verdient veel aandacht vind ik! Vandaag ga ik jullie de texas collectie laten zien, ik ben zeker dat jullie op andere blogs of in de winkel de collectie al is hebben zien liggen. Maar toch wou ik jullie de collectie laten zien, want gisteren heb ik dit lieve, mooie en vooral schattige Texas setje gekregen samen met de shatter van mijn stiefmama. En ik ben haar daar zo dankbaar om want ja het is nu niet alsof O.P.I niets kost, en ja.. ik vind het gewoon zo ontzetten lief van haar! So, let us take a look en enjoy!.. :)

Dit is hem dan het meest awesome, schattige setje ever! Haha ja i'm in love with it, op de foto zie je niet zo goed hoe groot ze zijn maar ze zijn echt zo klein, echt om op te eten. Het tweede kleurtje op de foto ziet er zo wat rood uit he? Maar in het echt is het meer donker fushia, al de andere kleuren komen wel overeen met hoe ze er in het echt uitzien hoor. V.l.n.r. heb je Austin-Tatious Turquoise, I Van to Be A-Lone Star, Do You Yhink I'm Tex-y?, en RapiDry Top-Coat. Ik ben nog niet helemaal zeker wat ik ga doen met "do you think I'm Tex-y" maar ik denk dat ik het ga gebruiken voor onder mijn zilvere shatter, dat zou toch mooi zijn niet? De twee eerste zijn ook zo prachtige kleurtje, maar daar weet ik wel mee wat te doen. En dat er een topcoat bij zit komt echt zo goed uit, want om zo echt heel eerlijk te zijn met jullie, had ik tot voor kort geen topcoat tewijl dat toch iets heel belangrijk is als je je nagels lakt hé. De prijs voor dit pakketje is13 euro (allesinds waar ik woon, want de prijs verschilt een beetje van winkel en land) en in zo één flesje zit 3,75 ml wat opzich genoeg zou moeten zijn voor 4/5 keer je nagels te lakken.Dit was het dan mooie hé? Laat me weten wzt jullie ervan vonden! Byee.. :)

1 opmerking:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...