9 juni 2011

Revlon scented nail polish

Haha, yep je hebt het inderdaad goed gelezen, er is echt nagellak die naar mango, rozen of tropische stranden ruikt. Revlon is het enigste merk dat ik weet die ze maakt en dat verkrijgbaar is in Europa. Haha ik vind het zelf echt kei awsome idee, ik bedoel hoe cool! Niet meer die vervelende geur van nagellak maar een fun en tof geurtje in de plaats, dat dan meestal ook nog bij de kleur past. 



Mooie kleurtjes hé! 




  
De Revlon scented nail polish is een limeted edition en verkrijgbaar van midden mij en ik denk dat hij nog een klein twee maand blijft. De lakjes kosten €8,95, voor 14,7 ml product. Ik vind dat een hele goede prijs als je weet dat revlon nagellak toch wel van goeie kwaliteit is, je krijgt ook veel product voor je geld en natuurlijk ze hebben ook een uniek geurtje, dus ja ik heb het geld er voor over. :)
En kijk toch eens naar deze mooie foto's en het idee van een geweldig lekker ruikend nagellakje automatisch begin je dan toch een beetje te glimlachen hé, niet? Gewoon ook de kleuren op zich al zo mooi, ja ik vind het ontzettend vet! Oké ik denk dat jullie het al door hebben dat ik ze geweldig vind, laten me weten wat jullie van ze vinden! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...