9 juni 2011

Citroen voor je nagels ?

Haha, inderdaad wie had dat nu gedacht dat zo'n zure vrucht die je meestal in de keuken ziet goed is voor je nagels. Wel ik had het niet verwacht, maar volgens een tijdschrift dat ik heb gelezen zou het je nagels weer helemaal mooi maken. Want vooral na het verwijden van nagellak krijg je vaak lelijke vlekjes op je nagel, wel citroen zou die vlekjes wegkrijgen zodat je weer stralende nageltjes hebt!..

Ik denk dat vele mensen net zoals ik graag nagellak dragen in de zomer, en dan liefst zo'n fel mogelijk kleurtje. Echt kei fun, maar die vlekjes die op je nagels achterblijven zijn toch wat minder leuk hé. Maar zelfs bij een donkere nagellak krijg je dat soms ook, dus welke kleur je ook opdoet er kunnen altijd wel vlekken achterblijven na het verwijderen van de nagellak. Maar nu is er een fantastisch middeltje daartegen wat iedereen wel kent en heeft denk ik..citroen! :)

Doe een beetje citroensap op een watje of leg een paar druppel op je nagels en wrijf er alle vlekjes mee weg. Je nails zouden weer helemaal vlekkeloos moeten zijn en je kan nu bijvoorbeeld ze lakken met een doorzichtige nagellak, zodat iedereen kan zien dat je geen vlekken op je nagels hebt! :)


Haha, ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar schrijf er wel een blog over shame on me!
Maar ik zal het zoizo binnekort uitproberen zodat ik jullie kan zeggen hoe het op mijn nagels werkt. 
Laat me weten als jij het hebt uitgeprobeerd en hoe het bij jou was! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...