29 juni 2011

Vichy normaderm, day cream

Helloow, hoop dat alles oké is met jullie en dat jullie nog niet zijn weggesmolten met dit verstikkend weer. Vandaag een blogje over een product en een merk voor de huid waar ik helemaal fan van ben en het is bijna overal te koop in Nederland en België! Jaja kijk maar rap verder.. :) 
Vichy is het merk van huidproducten waar ik helemaal fan van ben,  en dan nog het meest Vichy normaderm. Vichy is een merk dat is gestart in 1931 en die zich volledig bezighoud met de huid van de mens. Ze zijn hebben nu al een heel groot assortiment van een stick tegen je pukkeltjes tot zonnecrème. Het beste aan Vichy is denk ik dat alle producten in bijna iedere apotheek verkrijgbaar zijn en de geur, hmm.. ja de geur van hun producten is echt lovely.




Dit is hem dan dé dagcrème van normaderm voor de jonge huid. Laat we eerst beginnen met de verpakking, want geef toe die is toch echt mooi,jong en trendy. In zo één flesje zit 50 ml, ik gebruik het nu al een klein half jaartje ongeveer elke dag (maar ben soms te lui voor het iedere dag op te smeren) en gebruik meestal gewoon één pompje voor heel mijn gezicht. Ik denk dat er nu nog iets meer als één derde in zit dus je ben wel eventjes zoet me zo'n flesje dagcrème. Op de verpakking en op de site staat dat het een hydraterende verzorging tegen onzuiverheden is zonder hypoallargeen , niet-comedogeen zonder parabenen en dat het geschikt is voor een gevoelig huid. Ze zeggen dat het je onzuiverheden vermindert, matteert de huid en dat het 24 uur lang hydrateert. Dit product zou gemaakt zijn voor twintigers die al niet meer zo veel lasten hebben van puistjes en dergelijke maar die nog wel af en toe last hebben van pukkeltjes hier en daar. Zelf ben ik nog geen twintig, maar ik heb ook niet echt las van zware acné of zoiets. Ik heb een gewone normale puber huidje dat af en toe een puistje heeft maar wel wat pukkeltjes, en de meeste middeltjes tegen lichte acné zijn te straf voor mijn huid. Maar toen ontdekte ik Vichy.. Haha, maar het is waar, via een vriendin had ik er veel goede dingen over gehoor en zij had ongeveer het zelfde type huid, dus ik dacht waarom niet. Dus als klein verrassinkje had mijn mama dat gekocht voor mij nadat ik er har had over verteld. En nu ben ik er echt helemaal fan van, echt waar! Het doet geen wonderen ofzo zeker niet, maar het maakt mijn huid wel egaler en ik heb minder las van pukkeltjes , ik krijg er zelfs ook een gezonder, bruiner kleurtje van (ik weet het hoe raar, maar het is waar)! 


Op deze foto zie je hoeveel er ongeveer uit één pompje uit het flesje komt, iets ter grote van een middelmatige kraal ongeveer. De crème zelf smeert trouwens enorm goed, blijft de hele dag zitten, trekt rap in je huid en je kan hem als basis voor je make up gebruiken als je wilt. Het enigste nadeel is dat door dat het een pompje is (het is wel heel hygiënisch daardoor) kun je er niet alles van het product uitkrijgen. Een nadeel voor sommige mensen kan ook zijn dat er geen SPF  (zonnefactor) inzit, eerst vond ik dat ook een beetje een nadeel want dan moet je in de zomer een vette zonnecrème opdoen en dan heb je zo'n shiny en vettig gezicht, maar nu heb ik nog een ander gezichtsproduct van Vichy met wél SPF die ik er gewoon over heen doe.


Dit was het, zoals ik als zei kan je het gewoon zoals de meeste dingen van Vichy in de apotheek kopen, dit flesje van 50 ml kost €16,50 gemiddeld (hangt van land en apotheek af). Oké, byee.. :) 
Laat me weten wat jij van Vichy normaderm vindt! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...