24 juni 2011

Nails of the day!

Hoi mensjes, alls oké met jullie? Met mij wel :) Vandaag nog een kort bolgje over mijn nagels van vandaag, wel ja welke nagellak of design ik op mijn nagels heb. Maar ik had vandaag niet echt zo'n zin om iets heel speciaal te maken dus zijn het gewoon, mooie en nette rode nageltjes geworden. En daarvoor heb ik de meest awesome nagellak gebruikt van het fantastische merk O.P.I ! So let us take a look... :)

Oké.. ze zien er beetje heel erg fel uit mijn nagels, maar in het echt zien ze er een pak minder fel uit hoor! Jaja, het fototoestel wouw niet echt meewerken.. :) 


Dit is dan de nagellak die ik op mijn nagels heb vandaag: A Oui Bit Of Red van O.P.I, en I love it!
Tadaah.. dat was het, maar mooie kleurtje hé. Laat me weten wat jullie van ze vinden en in het algemeen van O.P.I ! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...