17 juni 2011

Benefit cosmetics

Hello there, in dit blogje ga ik jullie wat meer vertellen over benefit cosmetics. Benefit is een merk dat voornamelijk make-up verkoopt en is daarvoor ook het meest gekend, ze verkopen ook een aantal gezicht's en lichaam's producten, maar niet zo veel als make-up. Je zal het merk vooral veel zien in de U.K en in San Fransisco. De producten en het merk zijn ontstaan en ontworpen door twee vrouwen uit San Fransico in 1976. Nu is het een heel gekend merk onder mensen die veel bezig zijn met make-up, en ze verkopen Benefit nu in meer dan 30 verschillende landen over heel de wereld. Ik heb voor jullie wat producten van Benefit uitgezocht om te tonen, en het zijn echte eye candies, enjoy.. :)
De blushes van Benefit is hun signature product, ze zijn er echt heel bekend om, vooral ook om dat je zoveel product krijgt voor je geld en de pigmentatie heek goed is. Hier boven zie je een roos, oranje blush (€19,60).


Haha toen ik de aller allereerste keer de twee potjes zag op het interenet dacht ik dat het nagellak was, geeft toe de potjes lijken toch wel een beetje op een nagellak flesje, maar ze blijven wel cute :).  Links een highlighter (€16,81) en rechts een lip, cheek stain (€19,60).
Deze drie producten die je juist hebt gezien zijn echt waar dé producten waar van de meesten Benefit kennen omdat ze gewoon zo bekend zijn.
Een zachte, glazende body balm (€19,60).


Een primer, zodat je make-up heel de dag mooi blijft zitten (€16,80).

 
Gekleurde lipbalsem met spf 15 (€14,00) en een cream oogschaduw in een naturel kleurtje (€13,30).


De eerste dagcrème van Benefit (€26,61).

My gosh, wat een awesome productjes, oké eigenlijk weet ik niet of ze echt zo awesome zijn want ik heb ze nog nooit uitgetest, maar volgens wat ik heb gehoord zijn ze echt fantastisch zijn :) 
En check die awesome, cute verpakkingen! Haha, dus als je is langs een counter van Benefit loopt zeker eens kijken hé! Dus wat vinden jullie van Benefit cosmetics ? :) 

Hier is hun site, je kan er online shopper, maar de verzend kosten zijn zo verschrikkelijk hoog.. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...