6 juni 2011

Sweet pictures.. :)

Hoi.. ik was daarnet wat aan het rondzien op het internet en ik kwam zo'n schattige foto's tegen! Het zijn geen foto's van mezelf maar van een klein, lief, gevoelig, kartonnen mannetje. Jullie zullen met de foto's wel begrijpen wat ik zo schattig vind aan een kartonnen mannetje .. :)














Waah..schattig hé ?! Ik vind het echt zo'n lief mannetje met zo veel gevoelentjes (ofzo lijkt het toch), ja hij heeft helemaal mijn hart veroverd :) En ik meen het echt als ik zeg dat er duizenden foto's over hem te vinden zijn, haha hij is een echt celebrity! Laat me weten bij de reacties wat jullie van hem vinden!


1 opmerking:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...