8 juni 2011

Simple and fun nail design

Hoi! :) Hier ben ik weer, ik was daarnet bezig met het zoeken van twee kleuren die mooi bij elkaar pasten, en tadaaah dit is het resultaat, kijken maar zou ik zeggen..



Zoals jullie zien is echt heel simpel om te maken, maar ik vond het eens is wat anders dan gewoon een effen kleur. Het is ook zeer draagbaar voor gewone dagen, het is niet iets specifieks voor een feestje of voor een special gelegenheid zoals je soms wel eens ziet.. Ik denk dat het wel voor zich spreekt hoe je het maakt, maar ik ga het toch even rap uitleggen zodat als jullie het ook willen proberen dat jullie toch weten hoe je het maakt, enjoy..
(haha, yes I know dat ze niet echt netjes zijn gelakt.) 


Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt en natuurlijk ook een basecoat, maar daar heb ik geen foto van, weet niet waarom. Dus, v.l.n.r  HEMA metallic, de naam is er af, Catrice: 130 Luckky In Lilac en HEMA nummer 08. Voor de mensen die toch willen weten welke basecoat ik heb gebruikt, ik heb die van O.P.I gebruikt, echt een awsome basecoat en zeker een dikke aanrader :)


Als je je basecoat hebt opgedaan zet dan aan de linker of rechter kant van je nagel een lichtpaarse streep, zodat je nagel ongeveer in twee gelijke delen is. Het maakt niet uit als het niet perfect is, want we gebruiken die toch als onderlaag, zodat je de donkerpaarse kleur straks nog feller ziet.


Zet nu in het blauw aan de andere kant ook een streep, zoals op de foto hier boven. Bij allebei de nagellakjes was het trouwens niet nodig van een tweede laag aan te brengen, en het is niet dat ik zoveel product heb gebruikt. Dus even een tip, gebruik niet té veel nagellak want ze denken toch beiden zeer goed :)


En dan als laatste ga met het donkere paars over de lichtpaarse streep, zodat je een donkerpaarse streep hebt en een blauwe streep naast elkaar. Het maakt ook niet uit als je een beetje over de blauwe streep, dan krijg je zoals op de foto in het midden gewoon een hele donkerpaars lijntje, wat volgens mijn wel mooi is. Haha ja deze foto zie je dat ik die nagel niet echt zo netjes heb gelakt, maar ja, na een keer je handen wassen is het er zo af.

Als je een topcoat heb kan je die er natuurlijk ook nog altijd over doen, maar ik heb er geen spijtig genoeg. Zo dat was het, ik zou zeggen probeer het ook maar. Byee.. :)

3 opmerkingen:

  1. Die van Catrice: 130 Luckky In Lilac is supermooi! Verkopen ze die nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet echt eens een topcoat kopen, je nagellak blijft dan dubbel zo lang zitten! ik heb die van HEMA, kostte ongeveer 3euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ondertussen heb ik al een topcoat van O.P.I die zat in dat setje van de Texas collectie hé. Maar als die op is zal ik is kijken naar die van de HEMA.
    En ja, Lucky In Lilac verkopen ze nog en die staat in hun vast assortiment. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...