29 juli 2011

Shoplog #3

Hoi,hoi, hier ben ik weer met een shoplog speciaal voor jullie! Haha, jeej!  :)
De shoplog die ik aan jullie ga laten zien is van een paar shopping tripjes bijeen gebundeld, gewoon omdat dat makkelijker is voor mij en ook voor jullie denk ik. Dus aanschouw hieronder de dingen die ik heb gekocht in de afgelopen 3weken.. 




Hema
Peeling&scrub   €4,75
Kalmerend masker   €3,75
Self heating clay mask   €1,70

The Body Shop 
Shower gel, oorspronkelijk   €9,  was nu maar   €5 
Body butter, oorpsronkelijk   €15,  was nu   €10 

Ici Paris xl,  Herôme
Glamour nail whitener,  €13,95

AVA, ik heb niet van alles de prijs maar toch wel van het meeste.
Pennenzak, Quattro Colori,   €4,95 
Vulpen, Pelikano,   €7,85 
Atoma schrift,   €4,95 
Klein schrijf boekje, geen merk,   €5,99

Tadaah... Ondertussen heb ik al een aantal producten uitgeprobeerd, waaronder de scrub, het masker in de tube, de boddy butter en douchegel, de nagellak,.. En mijn conclusie is dat ik enorm blij ben met alles wat ik heb gekocht! Haha, eigenlijk is alles een dikke aanrader, maar als je eens toevallig langs een winkel van The Body Shop zou lopen dan moet je zeker is binnen gaan en eens ruiken aan de grapefruit collectie. Want echt waar die producten daarvan ruiken gewoon zo ontzettend jummie!
Als je achter een goede, milde en betaalbare scrub zoekt moet je eens een kijkje gaan nemen in de Hema, want ik was echt onder de indruk van de scrub die ik heb gekocht bij hen! Het masker van de Hema is ook fantastisch, maar dat hangt van persoon tot persoon af en van huidtype tot huidtype, dus dat moet je gewoon zelf eens uittesten. Het andere masker heb ik nog niet uitgetest, maar ik heb het voornamelijk gekocht omdat ik ooit een klei masker van Vichy heb geprobeerd en dat was zo'n een fantastisch masker! Maar spijtig genoeg verkopen ze dat masker niet apart, dus daarom zocht ik achter een ander betaalbaar klei masker . Ik heb wel nog nooit een self heating mask geprobeerd, dus eumh..ja,ja dat zal wat worden, maar voor alles een eerste keer hé. Toemtoem wat hebben we dan nog.. Ah ja, over de nail whitener van Herôme komt nog een apart artikeltje, dus blijven kijken voor dat! Dan heb ik ook nog wat spullen gekocht schoolspullen gekocht, vooral met het Atoma schrift was ik heel happy dat ik dat tegen kwam in de winkel, want met die mapjes en tussenbladen is het heel handig voor notities, samenvattingen en dergelijken. Haha en zou je het je toevallig afvragen vulpen schrijft ook heel goed. :)

Oké dat was het, hoop dat jullie het een toffe artikeltje vonden. Byee.. 



3 opmerkingen:

  1. Il heb die body butter ook gekocht maar dan passievrucht en mijn vriendin kersen! Werkt goed he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja werkt heel goed! Ik ben er echt helemaal fan van!
    Bijkbaar zou passievruchten ook echt kei lekker ruiken, maar spijtig genoeg heb ik niet de tijd gehad om die te ruiken in de winkel.
    Heb je toevallig ook nog iets anders gekocht in The Body Shop ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik heb wel een klantenkaart aangemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...