20 juli 2011

Harry Potter, a look back

Goedemorgen lieverdjes!  :) 
De laatste Harry Potter is uit! Aaah! Haha, ik denk dat iedereen het nu wel door heeft dat de allerlaatste Harry Potter uit is. Misschien vind je het jammer dat de film reeks nu voor goed gedaan is, of misschien denk je: "Pfft.. eindelijk". Ik zelf vind het niet zo erg want ik vond dat de laatste films véél te donker waren, en in de eerste film waren nog grappig momenten, maar in de laatste is alles zo serieus en zwart.. Mijn persoonlijke mening hé! Dus sorry voor de die hard fans..Maar ik denk toch dat ik het niet ga kunnen laten van de laatste film te gaan zien, want ergens wil ik wel heel graag weten hoe het afloopt (en het zou ook gewoon raar zijn, want ik ben elke film gaan bekijken in de cinema dus als ik de laatste dan niet ga zien, is dat zo raar vind ik)  :)  Hier onder een kort overzichtje van de afgelopen films van Harry Potter in 5 minuten! Enjoy.. 


Ik vind het wel een goed filmpje/overzicht! Haha, alleen weet ik nu nog niet precies wat er in de laatste film gaat gebeuren.. Maar ik hoop op een paar minuten vechten en dan gewoon een mooie happy ending.. Oké, waarschijnlijk gaat het eerst veel vechten zijn en dan pas happy ending, maar ja ik zal  denk ik gewoon moeten gaan kijken naar de film in de cinema. :) 
Laat me maar weten wat jij van de Harry Potter films vind! En of je de laatste gaat gaan kijken! :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...