1 juli 2011

My first shoplog!

Helloow there, how do you do ? :)
Today een artiekeltje van mijn shop dagje (van deze woensdag, maar was nogal druk door rapport en al dus daarom nu pas dit artiekeltje) van wat ik zoal heb gekocht en waar ik het heb gekocht en de prijs. Op zich vind ik dat ik wel redelijk wat heb gekocht maat niet echt iets kei duur, en het was toch al effe geleden dat ik is echt goed had geshopt, weet je wel?.. Ik had ook nog wat bonnetjes en die heb ik nu nu ook uitgegeven. het zijn redelijk wat foto's en  daardoor lijkt het alsof ik gigantisch veel heb gekocht (en het is ook wel veel) maar het is niet zò veel. So enjoy.. :) 


Tadaah.. Dit was de buit van die dag.. :)


Dit topje komt uit de Zara, ik had daar nog een bonnetje van en die heb ik voor een deel aan dit mooie, zomerige topje besteedt. Het kost €25,95 en je ziet dat ik daar een S heb als maat heb, maar in het echt ben ik geen S hoor! Ik denk dat dit perfect is voor in de zomer door de kleur en de rug, en voor in de stad rond te lopen p vakantie ofzo met een witte short er onder en een mooie lang ketting.


Haha jaja lekker basic maar ik had zoiets nodig, en voor onder het topje hier onder is dat echt het perfecte topje! Dit komt uit de Esprit en koste €15,95. 




Nog een topje uit de Zara, dit heb ik ook gekocht met dat bonnetje en dit is echt een awesome topje! Het zorgt ervoor dat ik een kei mooie taille heb en de kleur is zo liefjes vrouwelijk. Op foto is de kleur telkens zo wat anders maar op de foto met de prijskaartjes, heeft de linkse de kleur van het topje hoe het er echt uitziet. Dit topje kost 19, 95 en is wat doorschijnend en redelijke diepe hals dus daarom dat topje van de Esprit, en kijk naar de voorkant van het prijskaartje dat is gewoon een klein kunst werkje! 

Het laatste topje dat ik heb gekocht is dit, een retro oranje (jaa zo noem ik dat kleur) topje met knoopjes van voor en een toffe rug. Dit koste €16,95 en als je nog iets kocht had je 30% korting maar daar heb ik niet aan meegedaan. Dit zijn dan de kleertjes die ik heb gekocht, het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik kleren zou kopen maar ja.. :) 



Hallelujaah! Haha dit is echt mijn favoriete winkel ever ofzo denk ik! Echt waar, en daarom ook dat ik zoveel foto's er heb van getrokken want ik kom er niet zo echt heel vaak. Maar check ook die verpakking hoe lief en mooi hé! Ik word daar echt helemaal happy van! :) 

Een paar vlinder oorbellen , dit heb ik voornamelijk gekocht voor bij een outfit die ik ga dragen naar een trouw maar voor in de zomer in het algemeen zijn deze ook kei mooi! De prijs van deze oorbellen was €7,90

Twee schuivertjes die ik misschien in mijn haar ga dragen naar die trouw, maar ik draag redelijk zo van die gewone saaie schuivers in mijn haar en ik dacht waarom is niet iets meer speciaal. :) 


Dan nog een lange ketting met van alles eraan, maar voor de winter met dat rendier leek me dat wel fun en voor op dat blauw topje va de Zare leek me dat ook wel mooi. Dit koste €9,90 wat ietsje aan de duurdere kant is voor zo'n ketting, maar ja ik heb het er voor over. :) 

Deze sjaal is het laatste wat ik heb gekocht in Accessorize en ik vind hem echt zo mooi, voor gewoon in de zomer als het wat kouder is of in de winter op een gewone blauwe skinny jeans, yep i like him! :) Hij was wel redelijk duur maar hij was te mooi om te laten liggen, de prijs was €29,90.

Haha natuurlijk geen shop uitstapje zonder thuis te komen met nagellak. Hot & Spicy van O.P.I komt uit een een soort collectie van hun zoals de Taxas collectie, maar ik weet niet goed uit welke collectie juist. De nagellak koste €13,95 de lip butter was €5. En ow my gosh die lip butter, i'm totally in love with it! Haha echt waar ik wou die al lang eens uitproberen en nu heb ik hem, en hij is echt goddelijk! :)
En toen was het tijd voor een kijkje te nemen naar wat ik gekocht heb in de Six. :)


Deze prachtige turcuoise oorbellen heeft mijn mama eigenlijk uitgekozen en warschijnlijk gaat zij ze ook meer dragen als mij maar ik vind ze wel echt mooi. De ring heb ik uitgekozen, vond hem gewoon zo mooi door de kleur en het patroon er op, het is zoiets dat een basic outfit meteen opfleurt. De oorbellen kosten €4,95 en de ring €3,95 wat echt niet veel is! 


Haha deze twee juwelen zijn zoals je ziet beide met een uiltje er op, en ik zweer het je het was er niet voor gedaan om zo twee setjes te kopen in het zelfde thema! We kwamen thuis en toen had ik het pas door dus ja .. Maar ze zijn wel erg mooi allebei, vooral de ring vind ik zo'n statement stuk. De ring was €4,95 en de lieve klein uiltjes die echt overal bei passen kosten waren ook €4,95.
En dan heb ik nog in het Kruidvat de volume express mascara van Maybelline gekocht. (heb ik geen foto van, maar ik ben zeker dat jullie wel weten hoe die er uitziet) 

Dat was het! Wat vonden jullie ervan, mooie dingetjes? Haha ik vind van wel :) Byeee.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...