6 juli 2011

O.P.I be a beauty queen

Hello there, vandaag ga ik jullie de nieuwste collectie van O.P.I  laten zien in dit blogje. Ik zelf vind het persoonlijk echt kei awesome om en precviewtje op nieuwe collecties te hebben, en dan zeker van O.P.I. Kijken jullie eventjes mee.. ? :)

v.l.n.r: Crown Me Alreay!, Swimsuit...Nailed it! Congeniality is My Middle Name  en  it's MY Year.
 Dit is 'ie dan de nieuwe collectie, mooie en vrolijke kleurtjes vind ik. Opzich zijn de kleuren die ze in deze collectie hebben gestopt niet echt heel vernieuwend denk ik, maar ik geef wel toe dat ze wel echt heel mooi zijn! Het collectie-tje "Be a beauty queen" maakt deel uit van O.P.I 's Miss Universe collection en zijn nu in juli in de U.S al te vinden in de winkels. Ik vrees dat wij, Nederlanders en Belgen, nog wat gaan moeten wachten tot de collectie hier verkrijgbaar is, maar zeker niet meer dan twee weken. Dus hou zeker de winkels in jou buurt die O.P.I verkopen in de gaten, want zo'n mooie collectie zou je toch niet willen mislopen hé. Byee..:)
Laat me zeker weten wat jij van deze collectie vindt en welk flesje nagellak jij zeker zou willen!
Ik denk dat mijn favoriet uit deze collectie "Congeniality is My Middle Name" is. :)

2 opmerkingen:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...