13 juli 2011

My nails of the day




Hoi. Vandaag nog eens een nails of the day (jeej)! Haha, maar zoals je op de foto kan zien heb ik een licht, baby-blauw kleurtje op mijn nagels gedaan. Ik vind het zelf echt héél mooi, en vooral nu in de zomer. Mijn huid is nog niet echt zo, zo bruin maar toen ik deze kleur op had leek ik zeker 2 tinten bruiner. Haha ja,ja..Maar ik denk dat ik het er rap weer ga afhalen, want ik ben zo ontzettend bang dat mijn nagels gaan verkleuren. En ik weet het als je een basecoat opdoet dat dat dan niet kan gebeuren, maar ik doe dat telkens op en toch zijn mijn uiteindjes die normaal wit zijn, lichtjes geel... Als mijn nagellak eraf is ga ik her citroen trucje proberen, waar ik hier een artikeltje heb overgeschreven , ik zal jullie dan ook laten weten hoe het ging. Maar oké, als nog iemand tips heeft hoe ik ze minder geel kan maken mijn uiteindjes, laat het me zeker weten hé! 
Oké, het kleurtje dat ik vandaag draag is uit Catrice haar vaste collectie, ik moet zeggen dat hij niet zo heel goed dekte. Maar met twee/drie laagjes was hij wel mooi egaal en helemaal bedekt, dus opzich wel goede kwaliteit. Maar ja, dat krijg je er dus van als je teveel O.P.I gebruikt, je geraakt dan gewoon aan die goede kwaliteit en dan lijkt elk merk minder goed. Terwijl Catrice toch echt wel degelijke nagellak hebt, maar bon. Dit flesje heeft de naam gekregen "Am I Blue or Green?". Ik vind dit een fantastische kleur, maar ik ben niet de enige die dat vind, dus als je hem wilt zal je wat geluk moeten hebben als je in de winkel staat, want vaak is deze kleur al weg. 
Dat was het, laat me zeker weten als je tips hebt voor gele uiteindjes aan mijn nagels! En natuurlijk ook of je dit een mooi kleur vind hé, byee... :) 

1 opmerking:

  1. Heel zomers! En met er meerdere lagen op te doen, gaat het al meer richting blauw, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...