2 juli 2011

Catrice modern muse

Hoi lieverdjes, vandaag stel ik jullie een nieuwe collectie voor die word geïntroduceerd door het welbekende merk Catrice. De collectie die je hier onder gaat zien is in augustus in de winkels, het is een nieuwe limited edition met de naam Modern Muse. Deze collectie is geïinspireerd op de stijliconen van de jaren 60, maar wordt uiteraard vertaald naar deze tijd. Veel metallic, bruin, brons en goud, helemaal mijn stijl! Kijken jullie even mee?

Verder kijken maar voor de nieuwe tijdelijke productjes die half augustus te vinden zullen zijn in de winkels van Kruidvat.

Made to stay longlasting eyeshadow €3,49 in de kleuren Lord of the blings, Metall of honor en Jennifer's Gold Rush.

Colour infusion longlasting lip stain €3,99 in de kleuren Holly wood en Red & the city.

Precision eye pencil €2,29 in de kleuren Khakitoo, I wood if I could en Wildthing.

Evolution to revolution mascara €4,49.


Haha en dan eindelijk aan het einde van het artiekeltje de nagellakjes.. De ultimate nail lacquer kosten €2,49 je heb ze in de kleuren Rusty but sexy, Goldfinger, In the Bronx, Khaki Perry en Captain's sparrow boat.
Tadaah.. Ik vind de promotie foto's er heel mooi uitzien, netjes en chique. Maar ik heb het gevoel dat er al een paar in de vaste collectie zitten, maar ja ik weet het niet zeker is gewoon een gevoel. Haha ik vind het wel een beetjes flauwtjes maar ook wel grappig dat ze na de O.P.I collectie van The Pirates Of The Caribbean nog afkomen met ook naam geïnspireerd op die film, maar ja.. De kleuren opzich zien er wel goed uit! 
Deze collectie van Catrice zul je half augustus 2011 kunnen vinden bij de winkels van het Kruidvat. 
Oké geniet allemaal van het het weekend en de vakantie! Laat me zeker weten je van de collectie zou willen hebben als 'ie uitkomt ? Byee.. :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...