16 juli 2011

Awesome commercial

Goedemorgen! Allemaal goed geslapen ? :) 
Ik was daarnet wat filmpjes aan het kijken op youtube en opeens moest ik denken aan deze reclame. 
Hij is al redelijk oud, maar ja dan nog is 'ie kei mooi vind ik.. Kijken maar zou ik zeggen :) 



Haha, ik ben nu helemaal happy omdat ik dit filmpje nog is heb gezien.. :) Ja, ja ik vind het echt een kei mooie, schattige en lieve reclame! En het decor waar ze het opnemen is zo mooi en de muziek is zo lief en puur. Wat er zich afspeelt tussen die man (waarvan ik de naam niet weet) en Nicole Kidman is gewoon kei lief, romantisch en schattig, en ook trouwens kei goed geacteerd! En check in het begin Nicole haar dress! Ik bedoel, hoe een awesome en prachtige jurk kan je hebben hé! En haar haar is ook zo mooi, ja zij heeft haar om een beetje jaloers op te zijn. :) Vergeleken met andere reclames heb ik deze wel graag en mogen ze deze vaker uitzenden, of beter gezegd terug uitzenden! Ik heb de parfum maar één keer geroken, en ondanks dat ik het een prachtige reclame vind is de parfum helemaal niet mijn ding. 
Haha, misschien vinden sommige onder jullie het een beetje drama, drama maar ja.. 
Oké laat me weten wat jij van deze reclame vind en of jij ook favoriete reclame hebt, zo ja welke. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...