7 juli 2011

Summer perfumes

  Hallo allemaal, in dit artikeltje ga ik jullie een aantal parfums laten zien die perfect zijn voor in de zomer te dragen. Het leuke aan parfums vind ik zelf is dat als je er eentje speciaal draagt in de zomer, en je ze dan eens is een keertje opdoet in de herfst of winter, je er helemaal vrolijk  van wordt en je dan ook meteen terugdenkt aan je geweldige vakantie... Volgens sommige moet een parfum voor in de zomer iets zwaarder en zwoeler zijn en volgens andere moet het juist iets fris en fleurig zijn. Ik zelf ben meer voor een fleurig en fris parfumetje, maar ik heb van elke soort er een paar uitgezocht voor jullie. So let's take a look.. :)

 Haha dit is niet mijn foto maar ik werd er helemaal happy van toen ik hem zag en hij past wel bij dit artikeltje vond ik. Ah ja, de prijs klasse van deze parfums verschilt een beetje er zitten sommige wat duurder bij maar ook een paar met een gemiddelde prijs voor parfum, dus er is voor iedereen wat. :)




Oké, ik ga jullie de namen en prijzen per hoeveelheid gewoon in volgorde geven, dus van 1 naar 7.  1
Als eerste heb je DKNY, Be Delicious Green Apple, voor 50 ml betaal je EUR 36,50. 2 Calvin Klein, One Summer, voor 100ml is het  EUR 43. 3 Lacoste, Joy of Pink, 1OOml is  EUR 40. 4 Jammin, Vibration, 50ml is  EUR 40. 5 Davidoff Cool Water, Summer dive, voor 100ml betaal je  EUR 45. 6 Tommy Hilfiger, Tommy Girl, 5Oml is  EUR 50,70. 7 Jill Sander, Sun, 75ml is  EUR 35,95.


Alright, zoals je ziet verschillen de parfums wel een beetje van elkaar maar toch vind ik het allemaal mooie parfumes voor in de zomer. Ah ja en zoals je ziet heb ik een foto van DKNY be delicious green apple er op gezet, maar om eerlijk te zijn vind ik alle parfums van DKNY be delicous echt perfect voor de lente en de zomer. Maar ja kon moeilijk ze alle drie er op zetten vond ik, dus ja. Tommy girl heb ik ook onder"zomer parfums" gezet maar eigenlijk is dat een parfum dat je zo goed als bijna heel het jaar door kan dragen. Maar omdat het zo'n frisse parfum is dacht ik dat het wel zou passen in dit artikeltje.

Alrighty, dat was het laat me weten wat je ervan vond en wat favoriete parfum is in de zomer! Byee.. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...