9 juli 2011

Shoplog #2


Heey, vandaag nog eens een shoplogje (jeej)! Was redelijk vermoeiend..maar ik ben kei, kei blij met alles wat ik heb gekocht, echt waar! Misschien zullen sommige mensen een aantal dingetjes raar of niet mooi of weet ik wat vinden, maar ik ben kei happy en trots op wat ik gekocht. Op sommige dingen waren serieuze kortingen, echt niet normaal, maar dat zal ik dan wel eventjes vermelden bij de prijzen. Ah ja, het spijt me voor degene die op een beauty shoplog hadden gehoopt, want ik heb alleen maar kleren en schoenen gekocht.. Maar ja, laten we nu maar gewoon een kijkje nemen naar de dingen die ik daarnet heb gekocht. :) 



Ow my gosh echt waar die schoenen die je daar op de foto ziet, echt waar I love them so, so much! Haha yep, echt waar love, love.. en dit was ook het eerst wat ik heb gekocht in het stad. Ik was heel vroeg vertrokken naar het stad en het was zo ontzetten rustig, echt bijna niemand op straat  Echt waar zeker een aanrader voor iedereen om vroeg te vertrekken naar het stad want je moet helemaal niet aanschuiven bij de paskotjes of de kassa en er zijn nog veel dingen met korting die in je maat zijn! Maar oké, deze schoenen komen gewoon uit een klein, onbekend winkeltje in het stad en ze kosten €44,95. 


Toen was ik al helemaal happy want ik had nooit nooit gedacht dat we efectief schoentjes zouden vinden. Omdat de schoentjes bepaalde dingen niet mag hebben en andere ding wel, dus ja maar ik heb schoenen gevonden, en nog kei mooie ook! Haha en nu over naar het kleedje.. Ik had een paar kleine dingetjes nodig uit de Esprit, maar uiteindelijk, je kent het wel, je komt dan buiten met veel meer dan je had verwacht (wat totaal niet erg is hé) :) Maar oké dit blauw kleedje was ietsje te groot aan de rug en van voor, dus op dit moment is mijn handige stiefmama de bandjes aan het verkorten, lief hé. Dit kleedje is volgens mij perfect voor als je op vakantie bent voor aan het ontbijt en in de voormiddag, dit komt dus uit de Esprit en kost €49,95.


Eerst dacht ik dat dit kleedje wat te "braafjes" ging zijn, maar toen ik het paste vond ik het echt mooi, voruwelijk en netjes!  Bij dit kleedje waren de bandjes ook wat te lang dus die gaan ook nog verkort worden straks. :) Dit kleedje is ook van de esprit en had een korting van 70% (fantastisch hé!), de originele prijs was €79,95. 


Whooew, nog een kleedje van de Esprit! Dit kleedje vond ik zo mooi, simpel en elegant, ja I like. En volgens mij is het perfect voor als je een stadje gaat bezoeken op vakantie, of op het strand en aan het zwembad als je iets voer je bikini wilt aandoen, ja perfect.. Dit kleedje had net als het andere blauwe kleedje geen korting, de prijs is €25,95, een goede prijs voor dat kleedje vind ik. :)


En dan ongeveer het laatste wat ik heb gekocht in Esprit, haha en neen geen kleedje deze keer. :) Opzich is er niet iets "waauw" aan deze jas, maar echt waar toen ik heb paste hij zat echt als gegoten zoals ze zeggen! En ik had ook gewoon een licht jasje nodig voor de zomer en dit is perfect, en er was ook een reuze korting op! Van 70% en de oorspronkelijke prijs was €99,95, dus met de korting was het iets minder dan 30 euro! Awesome hé ?! :) 




En dan als allerlaatste nog een paar schoenen, haha ja ik zei het je het was voor mij een goede dag voor te gaan shoppen. :) Deze schoenen zijn echt awesome, en ik ga over een dikke maand naar een trouwfeest en deze schoenen passen echt perfect onder mijn kleedje (de andere schoenen van hierboven ook maar deze toch nog iets beter). Deze schoenen waren iets tussen €30 en €50, een goede prijs vind ik zelf voor deze schoenen! 

Er is nog één dingetje waar ik geen foto van heb gepakt, en dat is een witte, linnen lange broek. Ik weet het niet echt fashion, maar ik moet speciaal schoentjes dragen aan één voet als ik veel stap. En een jeans broek daar over is véél te warm in de zomer, dus een witte linnen broek was de beste oplossing. Op de broek was ook een korting van 70% en de origineel prijs was 69,95. Maar oké, ik denk dat jullie je wel een beeld van een witte, lange linnen broek kunnen voorstellen, en dus  daarom vond ik het een beetje onnozel van om er een foto van te trekken. :)

Maar oké dat was al weer mijn tweede shoplog-je. Het is echt veel werk om shoplogjes te maken, maar ja.. het was een toffe shopping trip met veel goede aankopen en het leek mij fun om die aan jullie te laten zien. Laat me weten wat je ervan vond en als je misschien toevallig ook één van deze items hebt! Oké en dan nu lekker uitrusten in de zetel van mijn shopping trip. :) Byee, and enjoy your weekend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...