18 juli 2011

LONDON !! :)

Here i come baby! :) 
Ik ga straks naar londen! Naar freakin awesome londen! Haha ja een groot droompje komt uit! :) Haha.. Ja,ja ben beetje hyper, maar vooral zenuwachtig en excited! Lalaaa..smilesmile :) 
Dus ik vertrek samen met mijn familie-tje over een paar dagen en ik blijf ik daar voor ongeveer 4 dagen (jeeej)! Het gaat echt zo AWESOME worden!  :)
Maar natuurlijk laat ik jullie niet in de steek, want.. Ik heb al een paar artikeltjes op voorhand geschreven en die zijn zo "gepland" dus er zal elke dag automatisch een blogje worden gepubliceerd. Lief hé ! Haha ja,ja speciaal voor jullie! :) En ik wou dat ik jullie precies kon zeggen wat ik allemaal ga doen in Londen, maar er is daar zo ontzettend veel te doen! En ik ga gewoon zo veel mogelijk proberen te doen en bezoeken als ik kan! Als ik terug ben zal ik dan wel schrijven over alles wat ik daar gedaan heb en dergelijke! 
Oké dit allemaal is niet echt netjes getypt, sorry, maar ja ben beetje te happy hé! :)
Lalaaaa... Oké, I'll see you later guys! Byeee! Loveloveloveee!... :) 

2 opmerkingen:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...