28 juli 2011

Update Catrice nail polish

Goedemorgen, wel ondertussen is het al goedemiddag.. Dus, goedemiddag iedereen! :) 
Haha, misschien hebben sommige onder jullie het al gezien in één van de winkels van het Kruidvat dat de Catrice Ultimate Lacquers in aanbieding staan. Kei dikke fun natuurlijk en iedereen kei happy (ik ook) , maar de reden dat ze in aanbieding staan is minder fijn, deze kleuren verdwijnen namelijk vanaf augustus uit het Catrice assortiment en het zijn echt een heleboel kleuren! Kijken jullie even mee naar de kleuren waar we afscheid van moeten nemen? ( wow, dat klonk dramatisch, haha)

Geen happy nieuws dus voor de fans van deze fijne budgetlakjes, maar het is ergens ook wel goed nieuws volgens mij want dit betekend dat er binnenkort weer nieuwe lakjes zullen komen in het assortiment. En wie weet wat voor nieuwe prachtige kleuren er bij komen hé. Je moet het gewoon positief bekijken, de oude lakjes gaan weg aan een voordelige prijs en er komen nieuwe toffe lakjes bij, niet zo erg toch ? En als je niet meteen naar het Kruidvat kan om de kleur te kopen die je wilt voor ze weg zijn, er zijn altijd andere merken met soort gelijken kleuren. Maar over de nieuwe kleuren die er gaan bijkomen weet ik nog niks, maar van zodra ik er iets over weet zal ik het jullie zeker laten weten! 

De volgende Ultimate Nail Lacquers verdwijnen uit het vast assortiment van Catrice:
  • 020 MAN, go tango! 
  • 160 Sweets for my sweets
  • 170 I scream peach
  • 210 Just married
  • 240 Sold out forever  (haha, en nu voor echt) 
  • 250 I sea you!
  • 280 London's weather forecast
  • 300 Be my millionaire
  • 350 Hip queens wear blue jeans
  • 370 Just berried
  • 390 Easy peasy, lemon squeezy!
  • 510 Bye, bye birdy 
  • 520 Apropod apricot
  • 530 Up in the air 
  • Ultimate nude 210 dance like a prima ballerina 

I scream peach lijkt me wel een fun kleurtje voor de zomer, maar ik ga stoppen met nagellak te kopen, dus ja. Maar als één van deze kleuren op je verlanglijstje staan zou ik maar rap rennen het dichtstbijzijnde Kruitvat, want dit is een officiele lijst van de kleuren die voorgoed weggaan uit hun assortiment!
Maar oké, welke kleuren wil jij nog hebben van Catrice? En welke kleuren zou jij in het nieuwe assortiment willen zien ? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...