1 juli 2011

Nails of the day: OPI Hot & Spicy

Hoi, vandaag een kort artiekeltje over welke nagellak ik vandaag op mijn nagels heb (jeej)! Niks speciaal gewoon één kleurtje op mijn nagels, maar wel echt een mooi, fel en zomerig kleurtje.. Verder kijken maar zou ik zeggen. :)





Mooi hé ? Jaja, in het vorige bericht kon je al zien wat ik had gekocht deze woensdag en daar zag je deze nagellak al voorbij komen. Maar ik had nog de zilveren shatter van O.P.I op en die heeft echt lang gehouden ik denk 6 dagen ongeveer, echt lang! En k wou hem er nog niet afhalen maar vandaag was het toch tijd voor iets anders dus waarom niet mijn nieuw kleurtje nagellak uitproberen hé. Ik vind dit echt samen met ander fel roos kleurtje (wat ik in mijn vorige NOTD jullie liet zien) de perfecte zomer kleuren voor op je nagel, ze zijn fel, happy en je huid lijkt er bruiner door! Perfect zoals ik dus zei.. :) Het is een kleurtje van O.P.I  met de naam Hot & Spicy (awesome name) opzich heb je maar één laagje nodig voor een dekkende kleur, maar ik heb gewoon twee dunne laagjes opgedaan en zoals je ziet dekt ie mooi. Het enigste waar je mee moet oppassen bij deze nagellak is dat je zeker een basecoat opdoet want het is een soort roos, oranje en wees er maar zeker van als je geen basecoat opdoet dat je nagels stilletjes aan gaan verkleuren! Op de foto's is de kleur zoals je ziet telkens wat verschillend, maar in het echt is dat ook zo de ene keer is het  zonnig oranje, dan weer een soort fel roze en dan weer iets er tussen. Wat kei cool is vind ik, yep I love love love love... Alright dat was het laar me weten als je toevallig ook dit kleurtje in je collectie hebt zitten en wat jij er van vindt!  Byee.. :)  

1 opmerking:

  1. En ongelooflijk, je bent er mee gaan fitnessen zonder problemen, zo sterk is het :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...