15 juli 2011

My little candle :)

Goeiemorgen! Goed geslapen? Ik wel.. :) 
Vandaag een artikeltje over iets war ik helemaal verliefd op ben geworden. En dat "iets" wou ik graag met jullie delen in dit artikeltje.
Tadaah...Haha, normaal gezien steek ik bijna nooit een kaars aan, heb dan altijd schrik dat heel mijn kamer in brand gaat staan.. Ik weet het hoe stom hé, maar ik was een paar dagen terug met mijn mama naar de IKEA en we liepen daar wat rond te dolen. Tot opeens we zo langs die planten en poten afdeling liepen, en daar zag ik ook dat ze geurkaarsen verkochten! Haha ja, ik kei blij want we zochten al effen achter jammie ruikende kaarsen voor in de living. Dus wij meteen aan elke kaars gaan ruiken en uiteindelijk hebben we er da een paar gevonden. Maar er was één kaars die zo goed rook en die ik echt graag wou hebben voor in mijn kamer, maar ja als je nog niet eens een kaars durft aansteken vond mijn mama het wat loos om er eentje speciaal voor in mijn kamer te kopen. 

Uiteindelijk hebben we hem dan toch gekocht na wat te overleggen enzo. 
Zoals je op de foto hierboven kan zien ruikt de kaars naar vanille, maar echt zo'n zoet, zomers vanille echt jammie!.. Ik zat al een paar dagen gewoon aan die kaars te ruiken zonder dat ik hem aanstak, maar als je hem niet aansteekt ruik je niet echt zo veel. Dus gisteren avond was het zo ver en heb ik hem in brand gestoken (jeej)! Haha jaja onderschat het niet het was een hele overwinning voor me om een heel avondje de kaars te laten branden in mijn kamer! :) Maar hij ruikt dus echt waar goddelijk en het is ook gewoon kei gezellig om een kaarsje te hebben branden s'avonds. Omdat ik niet zo'n echt grote kamer heb blijft de geur lekker lang hangen, zelfs nu nog, 24 uur later rook mijn kamer nog altijd heerlijk naar vanille.
Voor mijn lezertjes die denken van: "hmm zo'n kaars wil ik wel uitproberen". Je kan deze kaars kopen in de IKEA voor €4,95 en hij brand 30 uur. Je had ook nog kaarsen dubbel zo groot voor het dubbele van de prijs en die brand 60 uur.  Maar is toevallig vanille niks voor jou? Geen probleem want ze hadden echt waar een groot assortiment aan geuren, van een zoete geur tot een fris appel geurtje.
Heb jij misschien ook een geurkaars van de IKEA, zo ja welke? En weet je toevallig nog plaatsen waar je geurkaarsen kan kopen? Laat het me allemaal maar weten! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...