23 juli 2011

Back from London! :)

Haay! Haha, ik ben terug van Londen (jeej)! Het was echt zo vet daar, niet te doen! Ja,ja dat had je niet verwacht hé! :) Haha, maar oké ik ben dus gisterenavond terug thuis gekomen na een toch wel een behoorlijk lange treinreis, beetje moe en met een dubbel gevoel, blij zijn van terug in mijn eigen bedje te kunnen slapen en een gemis dat ik een awesome stad achter moet laten.. Maar ja, je kent het wel..Oost, west thuis best hé. :)  Er komt straks een veel langer artikeltje over wat ik gedaan heb in Londen, wat ik er van vond en dergelijken. Maar nu eerst nog een beetje thuis komen en de kabel vinden voor foto's te uploaden, want een blogje over zo iets zonder foto's is maar niets hé. :) 
Hoop dat jullie allemaal een tof weekje hebben gehad, mij niet te hard hebben gemist, haha en blijven kijken maar naar mijn blog want er word hard geschreven aan nieuwe artikeltjes! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...