4 juli 2011

Mac glamglass collection

Hoi, vandaag heb ik (weeral) een nieuwe collectie die ik ga laten zien aan jullie. Ik weet het dat ik er de laatste tijd vaak over nieuwe collecties typ, maar elk merk heeft precies opeens een nieuwe collectie en ik probeer er gewoon zo veel mogelijk met jullie te delen als ik kan. :)  Deze keer een collectie-tje van Mac cosmetics, want sinds kort Mac heeft een nieuw soort lip product. Glamglass, Glamglass is een vloeibare lipstick met geweldige pigmentatie en een prachtige, vinyl-achtige glans in heel mooie, opvallende tinten. Zeker een musthave voor deze herft en winter, voor iedereen die van felle gekleurde lippen houdt. Kijken jullie even mee naar de Glamglass collectie van Mac ?



Zegt het merk zelf: 
Newly formulated, this super-silky gloss delivers the perfect amount of Knockout colour with its innovative new brush applicator. Encounter a Lasting Sensation of hypnotically intense, pure colour with a vividly alluring shine that leaves lips looking lush for hours. Mesmerizingly minimal, non-sticky texture feels comfortable…featherlight. Eight tantalizing Lip Pencil shade extensions round out this new collection. 
Lip pencil
What Comes Naturally - Pale peachy beige
Hip ‘n’ Happy - Dirty blue pink
Have to Have It - Soft warm beige
Just Wonderful - Dirty mauve
Entertain Me - Clearly orange
Lasting Sensation - Bright coral
Embrace Me - Vivid pinkish fuchsia
Just My Type - Intense warm brown

 Glamglass
Casual Air - Frosted pale pink
It’s a Wow - Mid-tone blue-pink (“rose pink”)
Check This Out - Coral with ‘transforming’ yellow-pink pearl
Rich & Witty - Neutral dirty pinked beige
Comfort & Joy - Mid-tone frosted dirty mauve
Famously Fab! - Purple-lavender, slightly pearled
Tour de Fabulous - Clean/bright yellow pink with pearl
Style-Packed - Bright, vivid fuchsia
Knockout - Red with pearl
Rich Bounty - Deep red-brown with pearl
Real Posh - Deep berry, slightly pearled 

Deze producten zullen zeker in Nederland en België komen, de exacte datum is nog niet bekend, maar in elk geval in augustus 2011. Volgens geruchten zal de Glamglasses deel uitmaken van het vaste assortiment, maar dat is maar een gerucht.. Maar oké, wat denken jullie en zijn de Glamglasses iets voor jullie? Ik vind het een heel mooi product en als ik kon zo ik er heel graag eentje uitproberen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...