27 juli 2011

London, part three

Halloo iedereen, hier ben ik weer met het laatste deel van mijn reisje naar London. Wel, het voor laatste waarschijnlijk als ik ook nog een apart artikeltje schrijf over de British Museum.
Maar oké, wat heb ik allemaal gedaan die laatste dag in Londen... Denk,denk,denk..

In de ochtend heb ik mijn jummie warme choco gedronken in het Dagelijks brood. Suprise,suprise.. Haha, we zijn ook nog een keer naar Harrods geweest, gewoon omdat daar altijd wel iets te zien is en omdat dat gewoon een kei vette winkel is! Alsof jullie dat nog niet wisten hé.. De British Museum hadden we de dag daarvoor al bezocht en omdat nog is een tweede keer te gaan bezoeken vond ik een beetje loos, want er zijn nog zoveel andere coole museums in Londen zoals The Sience Museum, The Victoria&Albert Museum en dergelijken. We gingen eerst naar the sience museum, gewoon omdat dat me interessantste leek en het meest fun om te zien. En ik had gelijk! Haha, je hebt daar zo fossielen en stenen e dergelijken, maar dat vind ik persoonlijk minder interessant. Maar je had daar ook zo potten met dieren er in die ze dan op sterk water zetten, zoals je in biologie ziet, weet je wel? Best wel creepy, maar wel ergens cool om te zien hoor. Normaal gezien heb je in The Sience Museum een hele afdeling vol met skeletten van dino's, maar die waren on holiday... Er waren restauratie werken aan de gang. Maar juist als ik in Londen ben hé! Pfft... Bij de ingang kon je wel zo een dino zien (die niet in restauratie zit) en echt waar die beesten waren huge! Zeker vergelijk met die hun klein hoofdjes, wel, diegene daar had toch een klein hoofdje vond ik. Dus dat was cool om te zien! Ja, ga zeker allemaal maar is naar The Sience Museum, en als je nu ongeveer gaat zouden de dino's al terug van vakantie moeten zijn.
The V&A Museum was ook echt kei cool! Wel is waar op een andere manier, maar ja, vet museum! Er  hingen voornamelijk schilderijen, maar ook veel standbeelden en ook graftombes! Natuurlijk wel zonder mensen er in hé. Haha. Ik was echt onder de indruk van veel dingen die daar hingen/stonden, echt sommige dingen vragen zoveel tijd, preciezie en geduld om te maken, en waah.. Sommige schilderijen waren ook echt zo ontzettend groot, echt 7meter op 7 denk ik ongeveer! Ik had echt nog nooit zo'n grote schilderijen gezien in het echt, ja ik was onder de indruk! Je moet je is voorstellen hoe lang je daar over doet om dat te schilderen, niet normaal gewoon..Ja, ook zeker een aanrader om te bezoeken als je is eens in Londen bent. :)
Tegen de tijd dat we uit het Victoria&Albert museum waren was het al tegen 3 uur, en om half vijf moesten vertrekken naar de metro voor aan het station te geraken. Omdat we nog een paar pond over hadden, en thuis konden we die toch niet gebruiken, dus besloten we er wat smoothies mee te kopen en iets kleins om te eten. En dat was dan mijn laatste Londense smoothie.. Haha, ja,ja ik mis mijn overheerlijke smoothies. :) En toen was het spijtig genoeg tijd om afscheid te nemen van Londen (en mijn smoothies) en tijd om de metro naar de eurostar te nemen, en dan nog is een gewone trein, ja,ja het was me een reisje..
Haha, nee,nee ik vond de hele reis awesome! En als ik zou kunnen zou ik nu meteen de trein pakken om nog een paar daagjes in Londen te kunnen zijn.
....
Ah, ja bij dit artikeltje over mijn reis naar Londen geen foto's, om de simpele reden dat het fototoestel plat was (de batterij van het fototoestel hé)... Haha, ja ik weet het dat het heel handig en slim is om zonder lader te vertrekken, maar ja niets meer aan te doen hé.
Dit was het laatste stukje van mijn reisje naar Londen, maar niet getreurd er komt nog een stukje over The Britsh Museum en nog een stukje over mijn uiteindelijk besluit wat ik nu precies vind van Londen, en ook hoe ik het daar vind vergeleken met hier. Dus die stukjes kunnen jullie binnenkort nog verwachten, en natuurlijk zullen er vanaf nu ook terug gewoon artikeltjes komen over allerlei beauty dingen. Blijven kijken maar naar mijn blog voor die dingen. En ik hoop echt waar dat jullie het fijn vonden dat ik mijn reis toch wel redelijk gedetailleerd heb uitgelegd aan jullie, want het heeft mij veel tijd gekost om dit allemaal te typen en ook om de foto's in filmpjes te zetten (had dat nog nooit gedaan, dus daar kroop wel wat tijd in). Maar don't worry het was fun om dit te doen voor jullie, en voor mezelf is dit ook leuk om hier later naar terug te kijken. Dus laat me zeker weten wat jullie van deze artikeltjes vonden, and have a nice day! Byee.. :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...