2 juli 2011

Nieuwe webshop H&M

Halloo, we kennen allemaal de H&M wel en we hebben er allemaal al ooit geshopt, maar heeft daar iemand van jullie al eens online geshopt ?
 Ik kwam er daarjuist achter toen ik wat aan het rondkijken was op het internet dat sinds kort de H&M haar webshop heeft vernieuwt (jeej) ! Haha en ik ben bijna zeker dat jullie wel een beetje benieuwd zijn om het nieuwe ontwerp te zien, ja toch? Dus kijken maar :) 

Dit is het nieuwe overzicht; het is duidelijker, véél mooier en serieuzer vind ik persoonlijk. Wat je nu ook bijvoorbeeld kan doen is honderd items per pagina bekijken, waardoor je meteen een groot en duidelijk overzicht hebt. Maar dat is niet het enige de afbeeldingen zijn ook wat groter en in iedere categorie staat een grote afbeelding ter inspiratie met een tekst over de trend en tips om het item te combineren, kei handig dus! Last but not least, je kunt de items nu filteren op kleur, lijn en maat! 



Iets nieuws is ook (denk ik) het lifestyle gedeelte met verschillende artikeltjes over van alles en nog wat. :) 

Het meest "coole" en toffe vernieuwing  aan de site is volgens mij dat je nu naar een zogezegde paskamer kan gaan! Je kan daar heel simpel alle items zogezegd passen, je moet gewoon een model kiezen dat een beetje op je lijkt van vorm en dan moet je maar gewoon de items er naar toe slepen, zo zie je meteen of het op jou vorm zou staan! Het enigste nadeeltje is dat je nog niet alles kan passen in de kleedkamer, wel al een groot deel maar nog niet alles. Maar oké ik ben zeker dat als we geduld hebben we na een tijd wel alles zogezegd kunnen passen uit het assortiment. 
Shoppen jullie vaak in de (online) H&M ? 
Oké ik zou zeggen have a nice day... :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...