15 oktober 2011

A little sunshine + golden rose blue shatter

En toen was het officieel terug weekend.. Jeej!
Haha ja,ja weekendjes zijn heel kostbaar voor mij maar ik denk in het algemeen ook voor jou en al de rest die dit blogbericht leest. Spijtig genoeg is het nu wel officeel ook ongeveer herfst, maar waauw wat een mooie dag was het vandaag! Ik weet niet hoe het weer bij jullie in de buurt was maar hier was het echt super! Een mooi zonnetje, bijna geen wind en niet te koud, een weertje waar je zeker van moet profiteren, en dat heb ik gedaan! Ik ben gezellig met mijn stiefmama naar het stad gegaan, neen niet om te gaan shoppen, maar gewoon voor de gezelligheid en te genieten van een van de laatste zonnetjes van dit jaar! Een overheerlijke warme zuikerwafel, één van de lekkerste dingen om te eten als je in 't stad bent, en een gezellig babbelthe plus in de planet parfum de nieuwste parfumes te gaan testen maakte mijn dag helemaal af! Zoals jullie weten ben ik nu redelijk bizzy en daardoor kon ik ook alles eventjes vergeten,gewoonweg zalig...
Alrighty! Dat was dan een kleine persoonlijk upate! Haha ja dat wou ik even met jullie delen, want ik denk dat we het allemaal wel kennen en allemaal even hard van kunnen genieten, niet ? Zo niet ik zou zeggen, ren zo rap mogelijk naar buiten bij het eerste zonnetje dat je ziet, ga zitten op een bankje en geniet van het laatste stukje zomer! Maar goed, sinds deze week zijn mijn papa en sitefmama van een werk-vakantie-tripje terug en natuurlijk weten zij ook van deze blog/site af en ze weten ook hoeveel ik van nagellak en in het bijzonder mijn shatter van O.P.I hou. Die shatter is grijs van kleur, echt een geweldig perfect kleur voor een shatter want die kan je echt over elke kleur aanbrengen, maar het leek me wel leuk om met een kleurige shatter te experimeteren, maar bijna 13 of 14 euro voor een potje nagellak van O.P.I om beetje te kunnen experimenteren met nagellak vind ik er over gaan. Lange tijd heb ik er dan ook niet meer over na gedacht maar nu een paar dagen terug kwamen mijn papa en stiefmama terug thuis na een lange vermoeiend reis, en met un petit cadeau pour moi... Haha iets wat ik totaal niet verwacht had en wat totaal niet had gemoeten, maar hun uitvlugt was dat ze wisten dat ik van kleine dingetjes als deze hield, dat ik er meer dan happy van werd en dat het echt iet koste, haha jawat zeg je dan he. Dankjewel? Neen nog beter, een dikke dakjewel! :)


Dit mooie nagellak doosje zat samen met een gouden spiegeltje in een mooi klein goede toilettasje, echt een geweldig lief, schattig cadeau-tje vind ik! Golden Rose is een merk dat je bij hier bij ons niet vaak ziet voor zo ver ik weet toch niet, maar deze zomervakantie toen ik een french manicure liet doen was een van de merken dat ze daar in het salon gbruikten Golden Rose, maar buiten die ene keer dus had ik nog nooit eerder dit merk gezien. Ik was dan ook meer dan benieuwd om dit flesje te testen. Alrighty, eerst even iets over de verpakking van dit flesje, want geef toe dat het doosje enorm veel op het doosje gelijkt waar de nagellak in zit van Sally Hansen, maa dan nog vind ik het altijd enomr fijn en toch ook wel speciaal en ietsje chiquer als een nagellak nog is extra zit verpakt in een extra doosje, niet?

Mooi elegant flesje hé. Ook vind ik het super dat het borsteltje een lang steeltje heeft anders als je een kort steeltje of zo'n bolletje hebt is het altijd zo'n gepruts om de nagellak mooi en even aan te brengen, ook is het borsteltje zelf mooi lang en zijn de borstelhaartjes mooi stevig zodat je niet rap uitschuift. 


De kleur van deze nagellak vind ik écht mooi, ik ben sowieso helemaal verzot op blauwige nagellak, maar nog meer op dit moment op metallic nagellakjes (komt door mijn geweldige ervaring met le peridot van Chanel) dus deze combinatie vind ik gewoonweg fun en awesome! :) 


Golden Rose werkt dus niet met namen zoals je kan zien want deze kleur heeft als cijfer gewoonweg kei droog 09 waar opzicht niets mis mee is maar ik ben zo gewoon dat lakjes namen hebben, dus dat viel me gewoon even op. Spijtig genoeg had ik toen ik deze ngellak deze ochtend op deed niet meteen een donkere kleur of fel kleur op dus heb ik de shatter op een gewone base coat aan gebracht, het resultaat is dus niet zo heel duidelijk, maar ik hoop dat jullie toch zien hoe mooi hij is gekraakt. 


Woeps, ik had eerst de shaker op mijn pink getest, zoals je misschien kan zien, maar toen ik het er net op had gedaan heb ik het er weer afgehaald omdat ik juist op die vinger gaan base coat op had dus dan werkt een shatter ook niet. Maar toen ik het er afhaalde had ik juist geen nagellak remover bij de hand dus heb ik de nagellak er gewoon even rap van afgewast, maar daarom ziet die nagel er dus zo een beetje broebeltjes uit. Maar daar gaat het natuurlijk niet om hé! Want check dat mooi gekraakte lakje op mijn ringvinger! Ik bedoel stel deze mooie blauwe kraakjes voor op een spierwitte, donkerblauw of zelfs zwart gelakte nagel! Awesome toch!
Yep ik ben zeer happy en positief verrast geweest door dit lakje, zeker als je weet dit lakje maar net iets meer koste als 2euro en er 12ml inzit! Ja, dat heb je goed gelezen, geweldige kwaliteit en veel product voor weinig geld! Dat is wat we allemaal toch willen, niet? Maar oké, je moet wel in het achterhoofd houden dat ze dit flesje in het buitenland hebben gekocht hé, daar is alles vaak net ietsje goedkoper, maar zelfs dan nog. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee je deze blue shatter (09) van Golden Rose in Nederland en België kan kopen... Als ik het tegenkom ooit ergens, dan laar ik het jullie zeker weten! Ik hoop echt waar dat jullie dit artikeltje leuk en mooi vonden, en ik hoop ook dat dit toch wel lang artikel na de vijf dagen niet bloggen terug een smile op jullie gezicht heeft kunnen brengen! Alleszins, heb nog een geweldig fijn weekend and enjoy the sunshine sweethearts! Byee.. :)


 

1 opmerking:

  1. Aha! Misschien komt die zwarte nagellak die we al effe hebben dus toch nog es uit de schuif! Ben benieuwd naar de combi.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...