23 oktober 2011

Rituals surprise box: stress relief serum

Hoi, hoi. Een paar weken terug begon ik met de reviews van de producten die ik opgestuurd had gekregen van Rituals, en dat was echt heel fijn om te doen! Op het einde van het laatste artikeltje  dat ik over de doos schreef vertelde ik jullie dat er spijtig genoeg nog maar twee producten over waren die ge-reviewed moesten worden. Daarvan wordt er eentje een guest-blog die door mijn moeder word geschreven, dus nu blijft er nog maar één geweldig product over en dat is is QI stress reliëf serum van Rituals...


Zoals de meesten onder jullie weten hebben ik het de laatste tijd geweldig druk met mijn studies en alles wat daarbij komt kijken, wat dus ook wilt zeggen dat ik behoorlijk wat stress doormaak. Haha maar al een geluk is daar één positief punt aan want daar door kan ik nu natuurlijk het stress relief serum testen voor jullie. 


Dit serum is één van Rituals nieuwste producten, dit product zou je ziel en gedachten helemaal tot rust moeten brengen... Ik zou zeggen we zullen zien! Nog een dik pluspunt aan dit product is dat het niet getest is op dieren, super toch ? 


Oké, laten we beginnen bij de verpakking! Om te beginnen vind ik het al heel fijn dat als je het product koopt dat het flesje zit voorverpakt in een doosje, geen idee waarom maar ik vind alles dat nog eens extra in een doosje zit zo veel specialer en ook veel chiquer. Het flesje zelf vind ik er persoonlijk heel Chinees of Japans uitzien door de kleurencombinaties, al maakt de de zilveren dop het dan weer net dat ietsje jonger en frisser. Nog een positief punt aan deze verpakking is dat het flesje klein en schattig is waardoor je het gewoon in handtas kan gooien voor je vertrekt en het past ook echt perfect in je hand.


Het allerbeste en leukste aan deze verpakking vind ik toch wel dat het flesje een pompje is, daardoor heb je geen gedoe met met potjes die je iet open krijgt of een tube waar je opeens te veel uit knijpt, al denk ik wel dat bij de dop van dit pompje wel redelijk rap zoek gaat geraken als ik hem telkens meepak in mijn handtas... 


Op de foto hierboven zie je duidelijk hoeveel je uit één pompje krijgt, echt niet veel gewoon een kleine,kleine erwt. Het feit is ook wel dat je dit product dus niet als een dagcrème hoort te gebruiken die je over heel gezicht aanbrengt, dit serum kan je het best innasseren op je slapen, voorhoofd of nek gebruiken.


Als je het dan uitsmeert ziet het er zo uit, dan wordt hij helemaal doorzichtig bijna. Ik heb dit serum de afgelopen dagen getest en meestal heb ik hem op mijn slapen en/of voorhoofd aangebracht, niet echt in mijn nek omdat ik vaak een sjaal of ketting draag. Toen ik het de eerste keer aanbracht voelde de crème echt branderig, daarna trok het wel weg maar toch vond ik het een beetje eng. Als ik het nu aanbreng voelt het niet echt branderig meer maar gewoon écht fris, wat heel goed doet! De geur van deze crème is ook echt lekker fris, het is iets munt-achtig,eigenlijk is de geur zo'n beetje de geur van een munt kauwgom-pje, heerlijk fris dus!
Dit product doet mij wel degelijk ontspannen zeker omdat je de frisheid voelt en ruikt voor zeker een kwartier, maar ik denk als je echt veel,veel stress hebt dat dit geen wondermiddel is (spijtig genoeg). Maar voor even terug op adem te komen is dit product van Rituals gewoonweg perfect!

Dat was het! Net zoals alle product kan je Rituals in winkels van Rituals zelf kopen of in sommige parfumeriezaken is er ook een counter van Rituals. Ook hebben ze een webshop met een zeer ruim gamma aan producten. Omdat ik dit product heb opgestuurd gekregen weet ik niet zo goed hoeveel je er voor betaalt en op hun website staat ook niet van dit product vermeld, maar ik vermoed iets van €8. Als jij toevallig dit product hebt laat me dan gerust weten wat jij ervan vind en zou je toevallig de prijs nog weten zou ik zeer blij zijn om die te horen. Ik hoop dat jullie het een fijn review vonden, en geniet nog allemaal van jullie zondag! Byee.. :)


*Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...