21 september 2011

A box full of surprises!

Surprises everywhere! Eeste peridot by Chanel en nu dit! Haha, ja,ja het kan gewoon niet beter worden!  
Sinds kort krijg ik een aantal mails per week van bedrijven, van echte bedrijven hé zoals the body shop, essence, actrice én Chanel, ik bedoel hoe freakin awesome! Vaak zijn dat mails waar ze mij mee op de hoogte houden van nieuwe collecties, wat al kei lief is van die bedrijven om mij te mailen! Maar... vorige week, na wat heen en weer ge-mail,  heb ik mijn eerste echte aangetekende pakketje met mijn blognaam erop, van kei cool Londen gekregen met tester en wat info over het merk erin! Ik bedoel.. Daar horen jullie later trouwens nog meer over. Eergisteren kwam het tweede pakketje binnen, ik had dat ander pakje nog maar een week geleden gekregen en daar was het volgende al, whoew! 
Maar wat is dat pakketje? Wat zit erin? Van welk merk? Ga je er een review over schrijven? Lees snel verder zou ik zeggen! 


Thé box.. Zie je al welk merk? 


Your body, your soul, your...


En wat zien we daar ?


Allemaal prachtige producten van... Rituals! Jeej!  :)
Haha, jullie hebben al veel artikeltjes voorbij zien komen over Rituals, omdat ik dat een geweldig merk vind! Maar dit artikel is toch anders, omdat het echt aanvoelde als een vroege kerst, zo ongelofelijk blij was ik! Haha, echt niet normaal je wilt niet weten hoe hyperactief ik door het huis zat te springen en hoe vaak ik ow my.. heb gezegd, zo blij was ik! Dus hierbij even een warme dankjewel aan Rituals!


Laten we beginnen bij dit product. De Awareness intensive nourishing treatment van Rituals, dit is een dagcrème voor een droge huid. Spijtig genoeg heb ik zelf een middelmatige huid, niet vet en niet droog, dus daarom heb ik beslist hem aan mijn moeder te geven, want zij heeft wel een zeer droge huid, dus ik denk dat ze dit wel ene fijn cadeau vind! Al weet ik nog niet precies hoe ik het ga doen met review-en en dergelijken, maar misschien test ik gewoon zelf deze dagcréme en schrijf er een review over, al heb ik geen droge huid, of wel laat ik mijn mama een guest blog-achtig iets schrijven. Laat me maar weten wat jullie daar van zouden vinden!


De kleur van deze verpakking vind ik echt zo een spa welnes kleur, vind je niet ? En dat is in de positieve zin hé!  Een exra rijke en herstelend hand balsem, ik heb al de handcrème van Rituals en daar ben ik zeer positief over! Ik had wel al eens gehoord van deze balsem omdat hij je handen écht zacht maakt. Bij dat idee had ik zo een beetje mijn twijfels dus daarom heb ik hem nooit gekocht, maar nu hij in dit pakketje zit kan ik echt niet wachten om hem te testen!


Nog een product van de Awareness line! Hoe cool! We hebben al een face wash van Rituals en die werkt echt hemels en ruikt ook zo, dus ik ben zeer benieuwd naar dit intensief gezichts serum of dat hij ook zo goed is! Ik heb nog nooit, maar echt nog nooit een gezichts serum gebruikt, dus wat wordt afwachten, maar ik weet wel dat het een echt verwen product is! Ik kan jullie nu wel al verklappen dat de verpakking van het product zelf echt mooi, vrouwelijk en strak is, een klein pareltje voor in je badkamer! 


Een stress reliëf serum. Haha, serums overal! Toen ik dit voor het eerst in winkel zag dacht ik: "wat voor een raar product is dit". Maar nu ik er verder over nadenk kan dit product, als het ook doet wat het zegt, heel handig van pas komen bij mijn examens en mondelinge opdrachten! Ja voor zo een dingen ben ik echt een stress bom! Dus zou dit echt werken, dan denk ik dat ik nog wel meerdere keren dit product ga kopen!


Nu over naar de make up... Ze hadden mij gevraagd in de mail of ze mij make up mochten sturen, maar omdat ik zelf dat niet zo heel vaak gebruik heb ik gezegd dat ik liever een douche of gezichts product of dergelijken heb, maar dat ze mij altijd lipgloss of nagellak of massacra of dergelijken mogen opsturen! Dus tadaah.. zie hier mijn eerst lipgloss van Rituals. Later meer over deze lipgloss op mijn blog! So keep watching for that!


Dit is dan officieel het laatste product van de doos, spijtig genoeg.. Haha, nee,nee echt waar ze hebben echt veel in deze doos gestopt en dat had ik totaal niet verwacht, dus nogmaals bedankt. 
Maar wat zien we daar nu het is een product van M.A.C ! Wat ? Haha yep dat zie je helemaal goed, het zijn allemaal Rituals producten maar ook een écht M.A.C product! Ik bedoel... Echt waar toen ik dit lipglosje zag was ik echt meer dan gelukkig! M.A.C is ten eerste relatief duur maar wel van geweldige goede kwaliteit, bij mij in de buurt is het een lastig merk om te vinden dus daarom heb ik ook geen enkel product va M.A.C. Dus mensen, jullie maak nu een groot moment mee in mijn leven, haha want dit is mijn officieel eerste product van M.A.C. 
Eerst le peridot van Chanel (die heb ik wel zelf gekocht) en nu dit, luxe producten everywhere.. :) 


The end...
AAAH!! Haha dit was echt zo een fijn artikel om te doen! Over al deze producten komen nog zeker en vast reviews, so stay tuned for that!
Wat vind jij van Rituals ? Heb je één van deze producent ? Zo ja, wat vind je dan van die producten?
Love you guys, zonder jullie zou ik nooit dit pakje hebben gekregen!
Byee.. :)

*Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 



 

1 opmerking:

  1. Waaah! Echt nice! Ben kei blij voor jou! En ik zie al uit naar de revieuws!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...