18 september 2011

Surprise, surprise, peridot by... Chanel!


Boem pattat! 
Surprise, surprise.. ik weet het, ik weet het dat het ondertussen al twee weken is geleden dat ik jullie verteld heb over "thé surprise" in mijn shoplog, maar ik heb het gewoon zo ontzettend, niet normaal druk gehad. Warschijnlijk ken je het wel, je hebt het al zo ontzettend druk met vanalles en nog wat, je ziet het begin en het einde van het werk niet meer en er blijven maar dingen bijkomen die je moet doen en afwerken, echt gewoon stresserend en de lessen zijn nog maar een paar weken aan de gang, dus ik wil absoluut echt niet weten wat het gaat zijn met de examenperiode! Maar nu is het éindlijk weekend, whoew! En daar worden we happy van! 



Maar wat is nu die verrassing! Haha, je hebt het al kunnen lezen in de titel en nu deze foto, maar mijn big surprise is dus dat ik dé Peridot van de enige echte Chanel heb gekocht! Whoew! Ja,ja ik kon het gewoon niet weerstaan, ik bedoel het is een verschrikkelijk awesome, mooi en uniek kleur nagellak dat dan ook nog eens limeted edition is! Dus ik dacht bij mezelf: het is nu of nooit! Haha, dus ik ben ervoor gegaan! Heb hem gekocht! En ben nu blut.. Maar ik heb tenminste de meest vette, awesome en mooie nagellak ever op mijn nagels! En daar kan niemand wat tegen beginnen! Haha, oké ik ben gewoon echt, echt, écht happy dat ik hem heb gekocht! Maar lees nu maar snel verder voor nog wat woordjes en wat fotootjes, zeg maar véél fotootjes en weinig woordjes! :)












Wauw.. Oké, ready for some swatches? :)









 



 Met flits...












Meer tekst en uitleg komt waarschijnlijk later deze avond of morgen dus blijven kijken maar naar dit artikel zou ik zeggen. Maar toch even, WAUW! Haha, echt waar! Het is niet één van de makkelijkste nagellakjes of te fotografen maar ik ben super happy en trots op het resultaat! In totaal heb ik deze week twee volle weken opgehad, wat onzettend lang is! Na een dikke week had ik al wat chips aan de hand waar ik mee typte maar aan mijn andere hand is de nagellak ongeveer helemaal perfect blijven zitten, wel met hier en daar een chip maar totaal niet overdreven het was bijna niet zichtbaar! Tegen het einde van deze weken zag je echt bij sommige nagels aan mijn typ-hand al het witte randje bijna volledig maar omdat de kleur zo vaak veranderd van tint was dat wit randje niet echt duidelijk. En omdat het zo een geweldig mooie nagellak is wou ik het er pas vandaag afhalen, na een dikke twee weken dus. Goed om te weten is ook dat ik maar één laag nagellak van Péridot heb gebruikt op iedere nagel en dat ik maar één keer een topcoat heb aangebracht! Super, awesome, vette nagellak dus! Haha, oké dit was al behoorlijk wat uitleg maar morgen sowieso meer en heel misschien wordt dit artikel vanavond nog is geüpdate! Byee schatjes! :)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...