26 september 2011

Essie cocktail bling

Hoi pattaties, 
Het is weer maandag, jeej! Haha, even een kort update-je over de blog, jullie weten dat ik nu de afgelopen drie dagen achter elkaar een product uit de doos heb ge-reviewed, ik heb ook al een reactie gekregen van een lezer(es) dat het misschien beter is als ik de producten niet aan één stuk review, maar voor mij is alles zo overzichtelijker. Maar goed, ik kan me voorstellen dat het na een tijdje een beetje saai kan worden met al die reviews over de producten in die doos, dus hierbij even een kleine update over die doos want zoals jullie weten heb ik nog twee producten te reviewen de ene word ergens deze weken ge-reviewed door mijn moeder en over het andere product (anti-stress spray) zal pas ge-reviewd worden wanner ik het écht nodig heb, dan is het ook meteen een meer eerlijk review. Dus tadaah, dat was het! Misschien spijtig voor sommige, voor sommige misschien niet, maar wees gerust er komen nog allemaal andere fijne artikeltjes! Zoals deze nieuwe collectie van Essie bijvoorbeeld! Whoew! 

"Bring on the bling.." dat is het motto van deze nieuwe wintercollectie van Essie, misschien kan je het ook al  raden maar deze collectie geïnspireerd op juweeltjes. Yep, dat vind ik wel een leuk en ergens ook wel vernieuwend onderwerp, wel dan toch op het vlaks van nagellak. Deze lakjes passen ook helemaal perfect bij de laatste trends, maar dan wel op een klassieke, chique wijze. Wat de collectie voor alle leeftijden maakt! Kijk jullie eventjes mee ? "Met het dragen van juwelen maak je een statement. Dus zeg ik, hoe groter hoe beter! Of je nou ringen, armbanden, hangers of broches draagt - size matters!" aldus Essie Weingarten, oprichters van Essie cosmetics. "Hetzelfde geldt voor de kleuren uit de Essie wintercollectie 2011 - hoe uitdagender hoe beter." 


"Met het dragen van juwelen maak je een statement. Dus zeg ik, hoe groter hoe beter! Of je nou ringen, armbanden, hangers of broches draagt - size matters!" aldus Essie Weingarten, oprichters van Essie cosmetics. "Hetzelfde geldt voor de kleuren uit de Essie wintercollectie 2011 - hoe uitdagender hoe beter." 



  • Cocktail Bling - Pale Blue Chalcedony Cabochon
  • Brooch The Subject - Creamy Cashmere Cameo 
  • Bangle Jangle - Lavender Amethyst
  • Bobbing For Baubles - Deepest Darkest Sapphire
  • Size Matters - Blazing Hot Ruby Red
  • School Of Hard Knocks - Midnight Malachite


De Essie Cocktail Bling collectie zal vanaf begin oktober (2011) te vinden zijn bij de verschillende verkooppunten van Essie aan de prijs van €13,95 per stuk. Dat is dezelfde prijs die je in hoeveelheid en ook kwaliteit betaalt volgens mij dan toch voor een O.P.I flesje, dus als je een flesje van deze collectie wi twijfel dan zeker niet! Het mini setje met daarin 4 kleurtjes van de collectie ook verkocht gaat worden in Nederland en België ben ik nog niet zeker, maar goed. 


Mooie collectie, maar om eerlijk te zijn vind ik hem persoonlijk iets te flets en niet happy en levendig genoeg voor mijn smaak, maar het is wel waar dat ze helemaal in het mode beeld passen. Maar neem zeker eens een kijkje bij hun verkooppunten voor deze lakjes want voor deze Winter zijn ze echt perfect! 

 
 

3 opmerkingen:

  1. Waar kan je die allemaal kopen? in de buurt van leuven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Nederland kan je ze redelijk gemakkelijk vinden, en in België weet ik dat je ze heel misschien kan kopen in stad Antwerpen of in Brussel. Ook heb ik nog wat gezocht op het internet maar ik vind bijna niks, dus ik vermoed dat ze Essie niet verkopen in de buurt van Leuven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bling ziet er weer heel erg vintage uit. LOL

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...