8 september 2011

Review: Garnier Roll-on concealer

Goede-avond schatjes! 
Haha, dat klonk nog al zeer serieus en formeel... Maar goed! Vandaag heb ik nog eens een reviewtje voor jullie gemaakt, jeej! En voor de eerste keer over een makeup product (denk ik)... Concealer, de perfecte oplossing voor een dag dat je heel veel last heb van puistjes, pukkeltjes en/of donkere kringen rond je ogen, want een goede concealer verbergt die onmiddellijk! Je kan een concealer samen gebruiken met een foundation, persoonlijk vind ik dat te veel van het goede, maar je kan het ook even goed alleen gebruiken voor de plekjes op je gezicht die je liever verbergt! 
Lees snel verder voor mijn mening en foto's van dit product! 



Een dikke 2 maand geleden was ik opzoek in het Kruidvat naar een goede concealer die goed dekkend en niet te duur was, want ik was mijn donker kringen rond mijn ogen goed beu! Opzich heb ik niet giga veel last van donkere kringen rond mijn ogen, maar in stressy periodes zoals de examen tijd en dergelijken slaap ik soms heel weinig dus dan is het wel eens handig voor die kringen-tjes te verbergen. Want geef toe als je geen wallen of kringen hebt zie je er toch veel gezonder en happy-er uit. 



Eerst had ik een concealer van Bourjous vast, die heb ik ook uitgetest in de winkel en die was wel goed, maar toen ik naar de kassa liepen kwamen ik langs de Garnier Roll-on anti-donkere kringen. Ik had daar al vele goede dingen over gehoord en er stond ook uitdrukkelijk op dat het voor donker kringen rond je ogen was, dus daarom koos ik voor deze concealer!


Zoals je op de verpakking en op de eerste foto kan lezen zit er cafeïne in deze concealer, maar hoe kan dat nu werken tegen donkere kringen, wel dit zegt de verpakking : Om effectief kringen te bestrijden heeft Garnier cafeïne, bekend om haar stimulerende werking op de microcirculatie, gecombineerd met citroen essences bekend om haar verhelderend eigenschappen. De geconcentreerde textuur met pigment uit minerale garandeert een hoge dekking van donkere kringen. Het is langhoudend en biedt een natuurlijke camouflage tegen kringen, dankzij een licht verhelderende teint.


 Haha, dat was genoeg uitleg denk ik hé, want de grote vraag is wat ik nu eigenlijk vind  van dit product? Ik zou zeggen laten we beginnen bij de verpakking. Zoals je kan zien zit het product in een pen-vormige verpakking die heel makkelijk in de hand ligt met aan het einde een ijzeren bolletje, wat het heel makkelijk maakt om de concealer aan te brengen rond de ogen maar ook op je pukkeltjes! De kleur van de verpakking is gewoon beige al heeft 'ie wel een mooie glans, wat het product iets "chiquer" maakt. Wat ik het leukst vind aan de verpakking is de vorm, het ziet er zo mooi smooth, nonchalant, elegant, hip en zo "ge-disgned" uit. Het enigste mindere puntje aan de verpakking is misschien dat het een dopje heeft en dat je die er moet afdraaien om het product te gebruiken, maar ik moet altijd goed opletten dat ik niet kwijt geraak. Maar ja, om eerlijk te zijn weet ik ook niet hoe zet het anders zouden kunnen verpakken zonder het leuke nonchalante gevoel weg te doen.


Hier zie je het product aangebracht als ik de roller gewoon op mijn hand stip en er weer afhaal en als ik de roller echt rol over mijn huid. Meestal zet ik een stuk of zo'n drie dotjes onder mijn oog en smeer het dan uit met mijn ringvinger, omdat ik merk dat als ik het echt rol dat er gewoon net iets teveel van af komt al geeft dat wel een écht dekkend effect.


Hier zie je het dotje en de streep uitgesmeerd, wel misschien zie je het niet zo heel goed maar dat komt omdat het nog al moeilijk was om te fotograferen. Zoals je kan zien (of misschien niet) is de concealer iets te licht voor op de huid van mijn handen, maar bij mij en zoals bij de meeste mensen denk ik is de huid bleker op mijn gezicht. Dus de kleur van de concealer match't wél goed bij mijn huid, want dat vond ik heel belangrijk! Ah ja, ik heb trouwens de lichtste kleur concealer gekozen. Nog iets dat ik merk is dat hij goed uitsmeert en na tien minuutjes mooi is ingetrokken in mijn huid, ik weet niet of dat lang is of niet want dit is één van de eerste concealers die ik gebruik...


De verpakking zegt dat deze concealer ook werkt tegen donkere kringen en ze niet alleen verbergt, ik moet zeggen dat ik er nu wel minder last van heb maar er is niet echt een heel groot verschil. Deze concealer kost €11,95 bevat 15ml product en is te koop in het Kruidvat.
Ik hoop dat jullie het een leuk, goed review-tje vonden. Wel ja laat het me maar weten bij de reacties! Gebruik jij elke dag concealer, zo ja welke? En wat vind jij van deze Concealer van Garnier als je hem ooit al hebt gebruikt? Byee... :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...