11 september 2011

Review Hema masks: Strawberry soufflé mask

fBoe! 
Jullie weten allemaal ondertussen al denk ik dat ik een grote fan ben van gezichts-maskertjes, wel ja als je het nog niet wist dan nu wel. :) En de laatste tijd ben ik helemaal in to Hema maskers, en ondertussen is dit de tweede dat ik test maar ik heb er nog een paar op voorraad liggen, maar nu zat ik me juist te bedenken dat ik er een "serie" kan van maken! Dus vanaf nu kan je iedere 2 of 3 weken een review(tje) verwachten over een face mask van Hema! Ik denk dat dat kei fun zou zijn, ja, ja ik zie het helemaal zitten! :) 


En dat is 'ie dan, nummer één van het serie-tje. De strawberry soufflé cream scrubgel maks, haha wat een lange,lange naam voor een masker dat eigenlijk gewoon aardbeien en slagroom bevat.
Waarom sprak dit masker mij aan om te testen ? Ik vond het een leuke combinatie slagroom en aardbeien, het zou mijn huid schoon, zacht en glad maken en dat is precies waar naar ik opzoek ben bij gezichts-maskertjes. En aardbeitjes doen mij ook altijd denken aan de zomer en geef toe dit jaar hebben we precies geen zomer gehad hé, dus het leek me wel fijn van een mini zomer in huis te halen!


Dit is wat het masker met je huid doet en hoe je het moet gebruiken, en zoals ik al zei maakt het je huid schoon, glad en zacht, perfect dus! Voor ik een masker op mijn gezicht aanbreng scrub ik altijd eerst heel zachtjes mijn huid omdat het masker dan beter zijn werk kan doen, maar misschien was dat niet echt nodig bij dit masker want door de pitjes van aardbeien word je huid toch een beetje ge-scrubt bij het aanbrengen. Ik heb het masker 15 minuten in totaal laten zitten en heb het daarna met lauw water er af gespoeld zoals de verpakking ook zegt dat je het moet doen.


Dit is hoe het product er uitziet als je het uit de verpakking komt, je ziet het niet zo heel goed maar er zitten een aantal pitjes is en voor de rest is die mooi smooth maar als je goed kijkt zie je ook zo'n soort glans/shimmer. Wat kei cool is en ik had ook nog nooit zo iets gezien bij een masker! Maar na dat ik gedaan was met mijn masker en mijn handen had gewassen bleven er minuscule glittertjes achter op mijn handen, haha echt grappig voor om te zien! Ja,ja nu weet je dat ook weer hé. :) 


Als je het masker dan uitsmeert ziet het er zo ongeveer uit, als je het dan ongeveer 15 minuutjes hebt laten zitten wordt het masker doorschijnender en ook harder. Ow my... voor ik het vergeet, de geur van dit masker, in één woord ongelofelijk! Het ruikt naar aardbeien (dheeu wat had je verwacht bij een aardbeien masker hé) maar zo snoep aardbeien, snap je zo een beetje als roze bubblegum, echt jammie! Haha ja toen ik aan het wachten was tot het was opgedroogd voelde ik mij echt een roze frutella of dergelijken! Het is echt exact die geur dat het masker heeft! Een uur na het masker rook ik de geur nog altijd, op mijn handen maar ook nog altijd op mijn gezicht, niet dat ik dat erg vind want het is echt een zomers happy geurtje. :) 

Maar heeft het masker nu echt mijn huid schoon, glad en zacht gemaakt? Ja! Toen ik het masker er aan het afwassen was voelde ik zelfs niet op sommige plekken of het het masker was dat ik nog voelde of mijn huid. Echt waar zo zacht voelde mijn huid! Ook zag mijn huid er mooi schoon uit en voelde mijn huid enorm glad, al had ik nog wel hier en daar een pukkeltje toch voelde mijn huid opeens veel en veel gladder. Nu een dag later ziet mijn huid er nog altijd kei mooi en proper uit zelfs misschien nog net iets properder en mooier! 


Conclusie: als je nog eens in de Hema bent kijk dan is rap naar dit maskertje wat het doet zijn werk echt fantastisch! Ik denk trouwens dat je dit masker heel gemakkelijk zelf kan maken, zal het eens uitproberen en misschien komt er dan een artikeltje over!
Dit masker en al andere voor verpakte masker van de Hema kosten €1,85 (als ik me niet vergis), er zit 15ml in en je kan daar makkelijk twee keer gebruik van maken. Misschien vinden sommige onder jullie het een beetje duur als je weet dat je voor een tube van 100 ml misschien nog geen vijf euro betaalt in de Hema, maar die maskers in tube's zijn minder sterk en minder speciaal.
Wat vind jij van Hema beauty producten en dan in het bijzonder de gezichts-maskers ? En wat zou je ervan vinden zou ik een serie reviews maken van de Hema maskers? Heb nog een fijne dag! Byee.. :)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...